• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Karlsson

Köpt en Seiko av herr Karlsson!
Klockan motsvarade allt utlovat, mycket fint skick!
Magiskt fint förpackat, betalade i förskott och varan låg på lådan samma dag! Mycket trevlig herre att handla utav!

Blev erbjuden ett byte från @Karlsson.
Så efter lite gött snack utförde vi bytet på distans med klockor i 25k klassen.

Allting smidigt och jag är väldigt nöjd :)

Köpt en klocka av Karlsson. Utomordentligt trevlig och snabb kommunikation. Skickade klockan omgående utan några krusiduller och bjöd på rekad frakt. 101% goodguy!

Sålde en klocka till Karlsson på distans. Jag har inget annat än positivt att säga, snabb affär och trevlig rakt igenom!
Rekommenderas!

Köpte G-Shock av @Karlsson vilken GG den mannen är :) Undrade över skicket och då sa han att jag skickar den så kan du swischa om du är nöjd.
Helt klart en GG i min bok.

Ploprof

Jag sålde en Grand Seiko till @Karlsson.

Snabb och rak kommunikation. Inga konstigheter. Blixtrande snabb på att föra över pengar också.

100% bra snubbe som jag inte skulle tveka att göra affärer med i framtiden.

Genomfört byte med pengar emellan med @Karlsson . Klockren affär från början till slut. Snabb och trevlig kommunikation och betalning och en klocka i toppskick. Gör gärna affärer fler gånger med denna gentleman. 110% goodguy.

Sålde min Rolex DJ till Karlsson och det var en enkel smidig affär precis som man vill det skall vara. 110% Goodguy

Tillbaka
Topp