Jag har nu ägt en Shanghai i snart två månader, här kommer lite tankar.
Klockan känns rätt gedigen för en klocka under tusenlappen men såhär i efterhand skulle jag nog gärna slippa rosén runt om klockan, tycker det drar ner utseendet till en viss del.
Jag älskar dock hur de har lagt till två tryckknappar istället för en extra krona. Dock kan kronan i sig vara lite svår att dra ut, men med en nagel så löser detta sig rätt lätt.
Det jag gillar minst med klockan är skruvarna på bandhornen, ett taffligt försök att försöka få den att verka mer exklusiv.. Försökte skruva på dem första gången när jag skulle byta bandet och du upptäckte jag att de bara vara där för estetiken.
Jag fick dock ett extra armband hem med klockan, ett exakt likadant som det som satt på klockan men utan loggan. Banden har ej använts då de luktar så starkt att man troligen kan få ett antal billiga fyllor på dem..
Förutom allt det så är jag väldigt nöjd med den, förväntade mig inte så mycket klocka för så lite pengar.
Just nu testar jag gången, men jag har inte upptäckt någon märkbar tidsavviklse hittills!
Ska sätta på ett vettigt band på den när jag hittar något passande