Då är fickan tom!Vad gör man med bröstfickan som finns på rockar? Bröstnäsduk? Vissa säger att man ska ha handskarna där, men när jag har dem på mig då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är fickan tom!Vad gör man med bröstfickan som finns på rockar? Bröstnäsduk? Vissa säger att man ska ha handskarna där, men när jag har dem på mig då?
Vad gör man med bröstfickan som finns på rockar? Bröstnäsduk? Vissa säger att man ska ha handskarna där, men när jag har dem på mig då?
Jag lägger mina glasögon där, och stapplar fram i ett töcken, när det är mycket nederbörd.Vad gör man med bröstfickan som finns på rockar? Bröstnäsduk? Vissa säger att man ska ha handskarna där, men när jag har dem på mig då?
Snygga men jag tror denna post passar bättre i köp o sälj.![]()
![]()
Har ett par fina silverarmband kvar om någon är intresserad. Designade av mig och tillverkade helt för hand av min vän i Nepal. Endast 799 kr kostar de och just nu går hela överskottet till att finansiera mitt loserliv. Kan skickas eller mötas upp på valfritt sunkhak på Sveavägen ikväll.
Snygga men jag tror denna post passar bättre i köp o sälj.
Har inte haft en tanke på nyår förrän nu. Dags att börja fundera kanske... Vad kör ni för outfit på nyår?
Det där är sjukt snyggt.Senaste MTM-kostymen.
![]()
Om du eventuellt kommer vara på valfritt sunkhak på Sveavägen (eller annan del av innerstan) i morgon och kan tänka dig ta med några av armbanden så kan jag mycket väl vara intresserad, men vill gärna se de innan jag bestämmer mig. (kan bjuda på en öl eller två för besväret vare sig det blir någon affär eller inte)![]()
![]()
Har ett par fina silverarmband kvar om någon är intresserad. Designade av mig och tillverkade helt för hand av min vän i Nepal. Endast 799 kr kostar de och just nu går hela överskottet till att finansiera mitt loserliv. Kan skickas eller mötas upp på valfritt sunkhak på Sveavägen ikväll.
Det där är sjukt snyggt.
Har inte haft en tanke på nyår förrän nu. Dags att börja fundera kanske... Vad kör ni för outfit på nyår?
Äger ingen smoking, men det kanske är dags?Nyår är en av få dagar man verkligen har tillfälle/möjlighet att damma av smokingen. Där av ett självklart val för mig!
Äger ingen smoking, men det kanske är dags?
Nyår är en av få dagar man verkligen har tillfälle/möjlighet att damma av smokingen. Där av ett självklart val för mig!
Håller med. Det är något speciellt med smoking, dessvärre äger jag inte heller någon.. Får bli att prioritera till nästa år då inte möbelkontot svävar förbi som det gör just nu...![]()
Ett tips till dig som inte vill lägga en förmögenhet på handskar.
Hestra Henry, ofodrade & lär åldras fint. Väldigt trevliga.
![]()
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/hestra-henry-unlined-deerskin-glove-cognac.html
Ha, fräsigt!Roligt besök i butiken idag som snappade upp min handled.
![]()
Roligt besök i butiken idag som snappade upp min handled.
![]()
Riktigt kul! Hur var han IRL?
Aha, Squarzi?Roligt besök i butiken idag som snappade upp min handled.
![]()
Aha, Squarzi?
Coolt! Vad lever den mannen på, förutom sitt Instagramkonto?
Coolt! Vad lever den mannen på, förutom sitt Instagramkonto?
Helt otroligt att ingen frågat hittils, vad hade han själv på armen?!?Designer och ägare av Fortela och AS65.