Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt otroligt att ingen frågat hittils, vad hade han själv på armen?!?![]()
Som visste redan har märkt har jag kraftigare vader av någon anledning.
Har ca 52/54 i midja, men vaderna blir även för tight på en 56 på Oscar J och Morris.
Någon som har tips? Eller blir det att sy om 56 i midja och töja ut vaderna?
Vader kan aldrig töjas ut. Måste sys ut för bästa resultat. Kör MTM eller hitta byxor med bra sömsmån. Dock sällan brallor har mer sömsmån än 2 cm i benen vilket kan vara för tight om man verkligen är kraftig nertill.
Får se hur det blir idag med flanellbyxorna jag köpte. Dom ska ha sytts ut så mycket som möjligt i vaderna
Några schyssta tips på MTM som inte blir för dyrt? Har en smärtgräns på 2000kr/st på vardagsbyxor.
Ja jag har ju sett det, synd!Ingenting! Men han har lite roligt i lådan hemma i italy.
Tyvärr inga bra tips på MTM under 2000kr. Särskilt inte om man vill ha flanell som i regel brukar vara lite dyrare. Kan du sträcka dig till 3000kr finns det fler alternativ.
Hittar inte den på deras hemsida.Fortsätter med budgettipsen. Cashmeresmula från H&M för 299sek. Trodde först baserat på priset att det var en ullblandning men det är 100% cashmere.
![]()
Hittar inte den på deras hemsida.
Vilken butik har du handlat den på?
Edit: såg nu att den var slutsåld online
Den såg väldigt bra ut i modell också.Köpte den i butik i Vällingby utanför Stockholm. Är riktigt nöjd....superskön och sitter bra på huvudet.
Den har funnits till och från på nätet i olika färger, håll utkik så får de säker in den igen. Jag köpte den mörkblå och den är riktigt skön men den var extremt mörk, nästan svart.Den såg väldigt bra ut i modell också.
Ska bege mig ut på jakt efter en sån. Som sagt slutsåld online så risken finns att den är det i butik också. Bra pris och bra material
Är det sista flyttlådan som "ska packas upp i helgen" till vänster?![]()
Premiärinlägg här, hej!
Haha, nej. Det är "julpynt som måste upp"- lådan.. tack!Är det sista flyttlådan som "ska packas upp i helgen" till vänster?
OnT: Stiligt!
Den såg väldigt bra ut i modell också.
Ska bege mig ut på jakt efter en sån. Som sagt slutsåld online så risken finns att den är det i butik också. Bra pris och bra material
Jag ska kolla på mitt närmsta hm. Annars hör jag av mig.Fanns fortfarande alla färger i Vällingby igår. Om du har långt till en HM så hojta till så kan jag köpa och posta.
Fanns fortfarande alla färger i Vällingby igår. Om du har långt till en HM så hojta till så kan jag köpa och posta.
Koll på vilka färger den finns i?
Grym mössa! Kör själv en svart och en beige. Inte mkt att överlägga när en 100% kashmirmössa går loss på 299krMörkblå, grå och begie/sand
Mössa plus halsduk i samma material och färg...fint eller flöjtigt?
Edit: Bestämde mig för att det var ok och köpte halsduken också![]()
Grym mössa! Kör själv en svart och en beige. Inte mkt att överlägga när en 100% kashmirmössa går loss på 299kr
Fanns i svart. Köpte hem alla fyra och behöll som sagt svarta å beigea.Fanns den i svart förut eller är det den väääldigt mörkblå som du har?
Beställde de ljusa, tack för tipsetJag var tvungen att klippa dessa från Marcus.
Eidos Sal - hög midja, inga jäkla bältesöglor & sidojusterare.
![]()
Ah, vad kul. Ljusa riktigt bra!Beställde de ljusa, tack för tipset![]()
Funderade först på de blå men ändrade mig i sista sekund, kanske dumt nu i efterhand då jag tänkt sy upp en ljusgrå flanell hos saman i vår men aja är väl alltid bra med ett extra par byxor! Skulle gärna köpa några kavajer också men tyvärr måste ju julklappar inhandlasAh, vad kul. Ljusa riktigt bra!
Exit* - Någon här borde klippa en sån här också.
![]()
https://marcusmalmborg.com/?product:shirts:Eidos+Blue+Chambray+Work