Oew
Guld
Det där är ju inte knästrumpor?Finns även i bommul/ull mix!!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är ju inte knästrumpor?Finns även i bommul/ull mix!!!
![]()
Låter som att kostymbyxorna är för tighta![]()
Här är ett par, hoppas de duger. Kontaktade Suitsupply men de hade dessvärre varken byxorna eller tyget kvarOmöjligt att säga utan en bild. Fram med kameran!
Hela mittsektionen som du ser mellan fickorna på tredje bilden är tyg du kan använda för att öka midjemåttetHär är ett par, hoppas de duger. Kontaktade Suitsupply men de hade dessvärre varken byxorna eller tyget kvar
![]()
![]()
![]()
Dom går över vadenDet där är ju inte knästrumpor?
Dock ska man ha i åtanke att det inte går att ta ut jättemycket innan det blir lite fel symmetri med fickor osv om de syns.Hela mittsektionen som du ser mellan fickorna på tredje bilden är tyg du kan använda för att öka midjemåttet
Kan de vara det?Låter som att kostymbyxorna är för tighta![]()
Okej, så max 2cm verkar rimligt?Dock ska man ha i åtanke att det inte går att ta ut jättemycket innan det blir lite fel symmetri med fickor osv om de syns.
Det ser ut som att du har 2 cm på varje sida, men det kanske var det du menade.Okej, så max 2cm verkar rimligt?
Tänkte mer med tanke på @Tobias Eriksson s inlägg, kanske ser något konstigt ut om jag tar ut för mycket?Det ser ut som att du har 2 cm på varje sida, men det kanske var det du menade.
Tänkte mer med tanke på @Tobias Eriksson s inlägg, kanske ser något konstigt ut om jag tar ut för mycket?
Toppen, precis vad jag ville höra!Du kan utan problem flytta ut den 4 cm utan att det stör intrycket visuellt.
Den är riktigt braFrluftsland.se kör 20% på fjällräven räven så den åkte ner i kundvagnen...
![]()
Har Fjällräven produktion i Sverige?Den är riktigt bra
Ett alt till Aspesi, Herno osv map Field Jacket och så Svenskt![]()
Skrev inte att den produceras i Sverige...Har Fjällräven produktion i Sverige?
Det var en seriös fråga.Skrev inte att den produceras i Sverige...![]()
Ja för 1750kr så är det en riktigt schysst jacka. Nackdelen är att man automatiskt blir medlem i miljöpartiet...Den är riktigt bra
Ett alt till Aspesi, Herno osv map Field Jacket och så Svenskt![]()
från naturkompaniets Facebook:Det var en seriös fråga.![]()
Jupp, uppdaterade svaret (men du han citera innan)Det var en seriös fråga.![]()
http://www.ctshirts.com/intl/slim-fit-oxford-sky-blue-shirt/FOR1007SKY.html#q=Oxford&start=12Finns det någon vänlig själ som kan ge mig ett bra tips på en klassisk Oxfordskjorta i klassisk ljusblå? Ska gå att köra lite casual till denim mm och inte vara för lång. Har testat RL, Gant, Gant Rugger, Morris, Drakes, Eton, BB, ja hur många som helst och insett att RL sitter absolut bäst på mig men jag vill ha helt utan brandlogo på bröstet.
Allt gott!
Har Fjällräven produktion i Sverige?
Skrev inte att den produceras i Sverige...
Nop, det görs inte i Sverige, som svar på din frågan![]()
från naturkompaniets Facebook:
"Fjällräven har tillverkning i följande länder: Vietnam, Kina, Sri Lanka, Estland, Litauen, Portugal, Indien, Ungern, Danmark och Sverige."
Grym rea där nu. Omdöme på skjortorna?
CT har väl alltid rea.Grym rea där nu. Omdöme på skjortorna?
Det gör alla skjortstorlekar, 15-19 är i tum och 36-42 centimeter.CT har väl alltid rea.
Ska vara bra, men akta dig med storlekarna - de anger ditt halsmått som utgångspunkt istället för skjortans.
Inte helt hundra men tippar på 10-15 beroende på material och val av jacka.Någon som har koll på vad en jacka från stoffa kostar ungefär?