Weberg
Guld
Vad tycker herrskapet om Tiger/Sir vad gäller kavajer alternativt annat? Bra eller anus? Filippa K för annat?
Tiger "från förr" var riktigt bra grejer, kanske det bästa som gjorts i Sverige. Tiger of Sweden, som det heter numera, är inte på långa vägar lika bra i min mening. Köpte en kavaj för flera tusen - sprack och tappade knappar efter första(!) användningen. Köpte sedan ett par byxor - tappade ganska omgående knappar, trådar och vred sig i sömmarna efter bara ett fåtal tvättar. Tiger har spottat ur sig så otroligt mycket kläder på senare år, så det är iofs kanske inte så konstigt att kvalitetskontrollen brister. Kvalitet överlag är svårt att få tag nuförtiden, tycker jag (och hör samtidigt hur jag låter som en gammal farbror).
Vad gäller mode överlag så är jag inte rätt person att fråga. Går mest i (fruktansvärt osköna) Converse, slitna Acne-jeans och gamla Ralph Lauren-skjortor. Varken trendigt eller otrendigt, bara... jag.
Just det ja! Sportade förresten en såndär trevlig Barbour International häromsistens. Den är riktigt schysst, men tyvärr svinkall så det var bara att hänga in nu när kylan kom. Helt ovärt - som kidsen säger.