Nej. Men det får mig inte heller att vilja handla därMedveten om dressmanns knappgaranti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Men det får mig inte heller att vilja handla därMedveten om dressmanns knappgaranti?
Taget. Men vad var det för måndagsex av Hackett? Har aldrig haft några problem.Nej. Men det får mig inte heller att vilja handla där
Jäkligt bra fråga... går säkert att sätta dit igen, men känslan blir lite fadd. Jag kanske är för våldsam när jag klär av migTaget. Men vad var det för måndagsex av Hackett? Har aldrig haft några problem.
Jag låter andra klä av mig. Ibland blir det våldsamt. Men aldrig tråkigt.Jäkligt bra fråga... går säkert att sätta dit igen, men känslan blir lite fadd. Jag kanske är för våldsam när jag klär av mig![]()
Colin bloggar ju på samma sätt som tjejbloggarna. Vuxna män klär sig inte så.
![]()
Men kardborrskor går bra?
Vad tycker herrskapet om Tiger/Sir vad gäller kavajer alternativt annat? Bra eller anus? Filippa K för annat?
Skulle behöva lite råd från er, vad tycker ni om modet med korta kavajer/blazers?
Har provat en hel del kavajer från Tiger och har kommit fram till att de enbart görs för normallånga, samma gäller derax byxor. Är ca 186cm och deras kavajer och byxor är tyvärr för korta för mig. Filippa K byxor är lagom långa för mig, så jag har en del av deras modeller, passar även bra då jag är ganska smal i midjan.
Sir passar mig lite bättre då jag brukar hitta deras modeller i stl 150 även i udda kavajer utan kostymbyxor till och har för mig att kvaliten är likvärdig med Tiger då de har något form av samarbete. Pappa har sålt mycket Sir tidigare när han var skräddare i Malmö och tycker det är ett bra märke.
Tycker Manolo är lite väl gubbigt och dyrt, men lite inspiration har jag hittat där tidigare.
Tycker Manolo är lite väl gubbigt och dyrt, men lite inspiration har jag hittat där tidigare.
Då har vi olika definitioner av dyrt - fortsätt gärna med SIR, Tiger eller Filippa K om det är vad du anser prisvärt.
Det är de märkena jag har tillgång till för bra priser i de outlet butikerna som ligger nära till hands. Finns annat också, men de har mer modekläder typ Scotch and Soda osv.
Har provat en hel del kavajer från Tiger och har kommit fram till att de enbart görs för normallånga, samma gäller derax byxor. Är ca 186cm och deras kavajer och byxor är tyvärr för korta för mig. Filippa K byxor är lagom långa för mig, så jag har en del av deras modeller, passar även bra då jag är ganska smal i midjan.
Sir passar mig lite bättre då jag brukar hitta deras modeller i stl 150 även i udda kavajer utan kostymbyxor till och har för mig att kvaliten är likvärdig med Tiger då de har något form av samarbete. Pappa har sålt mycket Sir tidigare när han var skräddare i Malmö och tycker det är ett bra märke.
Fast man MÅSTE ju inte handla på outlet heller.