• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Måste berömma din klädsel. Att tolka en värdelös klädkod och varken över- eller underklä sig är svårt. Utan att se övriga gäster måste jag säga att du lyckats. Snyggt!

Får hålla med! Snygg färg på kostymen :)

Men somrigt å fin är ju egentligen ingen klädkod och är endast förvillande för alla. Har varit på bröllop med samma och spannet på klädsel var mellan jeans och kavaj till mörk kostym. Klädkoden är ju till för att gästerna ska veta hur man ska klä sig, somrig å fin ger ju bara upphov till massa konstigheter...

Finns även den klassiska, låta lapparna sitta kvar typen!!!
IMG_20170708_162233.jpg
Samma som folk som låter stygnen på slitsen sitta kvar på rocken :banghead:

Får hålla med! Snygg färg på kostymen :)

Men somrigt å fin är ju egentligen ingen klädkod och är endast förvillande för alla. Har varit på bröllop med samma och spannet på klädsel var mellan jeans och kavaj till mörk kostym. Klädkoden är ju till för att gästerna ska veta hur man ska klä sig, somrig å fin ger ju bara upphov till massa konstigheter...
Är helt med dig. Man ser till att ha en klädkod som finns (eller iaf är begriplig), punkt. Ingen vinner på något annat.

Testade den idag, upplever ni inte den väldigt tunn? Man ser liksom ens bröstvårtor men det kanske inte är något som stör er??
Jag har en beige och en vit. Tyget är lite tunnt, vilket inte är negativt enligt mig. Riktigt skönt. Problemet är att om man lyfter lite vikter så sticker bröstvårtorna ut lite för mycket (eller så har även jag för styva bröstvårtor).

Har för mig att jag sett någon svensk sida som säljer vintage militärjackor. Tror att det var @christian-h som tipsade om den? någon som vet vad den hette?

Tillbaka
Topp