Psykel
Pandion
Dessutom i den färg jag kallar "farsablå". Jag är en denim head av rang, och för mig är den nyansen av blå lika illa som somliga tycker läder på dykare är.Åh, stackaren. Jeansen ser inte ut att ha den bästa passformen heller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessutom i den färg jag kallar "farsablå". Jag är en denim head av rang, och för mig är den nyansen av blå lika illa som somliga tycker läder på dykare är.Åh, stackaren. Jeansen ser inte ut att ha den bästa passformen heller?
Om du har normal vadmuskulatur kommer det synas...Någon med erfarenhet av Incotex och deras byxor med Carrot fit?
Verkar inte vara så vanligt med den passformen, kanske finns en anledning..?
Tightare än deras Slim fit över vaderna mao?Om du har normal vadmuskulatur kommer det synas...
Vad är definitionen på rockstjärnesmal...Har Incotex någon passform som inte känns daterad ett par år framöver? Med undantag om du är rockstjärne-smal.
https://klocksnack.se/threads/den-stora-sneakers-tråden.43878/page-190Så var de här. Riktigt nöjd.
Jag vet men jag hänger inte där. Tycker att de funkar även här
Mer imponerad av hur gubben fått in en dinosaurie till Breitling under manschetten.haha bästa kostymen jag nånsin sett. Conor Mcgregor hade den på presskonferensen. Observera "kritsräcken" som säger : FUCK YOU
Vilket skämt både han och kostymen är. Hoppas att Mayweather gör processen kort.haha bästa kostymen jag nånsin sett. Conor Mcgregor hade den på presskonferensen. Observera "kritsräcken" som säger : FUCK YOU
Deras vanliga chinos dvs high comfort tycker jag sitter jävligt bra. Inte för tajta eller för låga i midjan likt deras slacks..Har Incotex någon passform som inte känns daterad ett par år framöver? Med undantag om du är rockstjärne-smal.
Det är skillnad på bomull och bomull. Sea Island cotton är verkligen premium.Incotex, John Smedley o GH Bass.
Tröjan i Sea Island Cotton är löjligt mjuk o skön
Så pass nice att det även blev ett par strumpor i samma bomullDet är skillnad på bomull och bomull. Sea Island cotton är verkligen premium.
Deras vanliga chinos dvs high comfort tycker jag sitter jävligt bra. Inte för tajta eller för låga i midjan likt deras slacks..
Korrekt, dom jag har är slim fit men jag har aldrig provat regular fit. Enda skillnaden ska väl vara att dom inte är lika insydda från knäet neråt? Jag upplever dock slim fit som rätt rymliga i midjan..Håller med. Slim fit-chinosen sitter bra, så har köpt på mig ett gäng. Lite jobbiga att få tag på ibland har jag märkt då få återförsäljare tycks ta in/få större mängder. Skin fit undrar jag om någon med BMI över 19 kommer i.
Oerhört vardagligt!Hemmets journal 1970, stiligt värre!
Det är najs att kunna släppa ut buken ibland. Eller bara böja sig ner och knyta skorna utan att riskera att spräcka stjärtsömmen...Slog till på ett par slacks idag från Incotex, i en större size än vad jag brukar ha (kört 32/48tidigare o nu 33)
Fan dom sitter ju grymt mysigt!
TrevligtSlog till på ett par slacks idag från Incotex, i en större size än vad jag brukar ha (kört 32/48tidigare o nu 33)
Fan dom sitter ju grymt mysigt!
Om du har normal vadmuskulatur kommer det synas...
Tightare än deras Slim fit över vaderna mao?
Ernesto, hade för mig att jag läst något om steamers från dig och se där. Har du testat den mindre varianten? Bra?Skulle köpt en steamer istället, så är den inte i vägen i lägenheten. Kan fixa en resesteamer från svenska The Steamery till dig om du vill, de ligger närmast budget. Använder en större nästan varje dag och de funkar perfekt.
Ernesto, hade för mig att jag läst något om steamers från dig och se där. Har du testat den mindre varianten? Bra?