Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MeeerLive and direct!
![]()
H&M borde ju ha!Nu är jag på jakt efter t-shirts. O-ringad med eller utan ficka. Plain white. Svart och grå också förresten. Inga loggor!
Vad har ni för tips? Just nu rullar jag på Ica Maxi och deras vita t-shirts. Sommarens mest använda plagg för min del.![]()
Nu är jag på jakt efter t-shirts. O-ringad med eller utan ficka. Plain white. Svart och grå också förresten. Inga loggor!
Vad har ni för tips? Just nu rullar jag på Ica Maxi och deras vita t-shirts. Sommarens mest använda plagg för min del.![]()
http://m.caliroots.se/our-legacy-weaved-tee-115s3wtdns/p/40748?gclid=COSa_OOugccCFWgMcwodruYK1AOur Legacy.
Skräp som alltid från si, både materialmässigt och i passform, men det är väl bara tjocka medelålders övervintrade mods som rockar det halvironiskt samt riktiga fotbollsmongon? Fanns ju nån slags ljusglimt när dom lät errolson köra shadow projects, han kunde ha blivit en grym cd om han fått lite gränser men dom verkar ha låtit honom verka som designer också och då hamnar man i det bajsiga acronymträsket där det blir nån vidrig avante garde fit på allt som ingen ser bra ut i. Veilance hade ju varit det ultimata märket om dom inte tillfört nån jävla "quirk" på alla plagg, hi-tech och hemligt utan nån jävla extralång dragkedja eller nåt skit på ryggen etc etc... Älskar tech/outdoor och hade helst kört veilance alla dagar i teorin men det är helt enkelt för dåligt så klär mig i typ 90% north face purple label eftersom det är det enda rimliga för heritage, material, passform och exklusivitet..Någon som hunnit klämma på Stone Island aw15 på Nitty Gritty?
Micro Reps Car Coat 70126:
http://www.nittygrittystore.com/men/outerwear/micro-reps-car-coat-70126
www.stoneisland.com/se/stone-island/men/mid-length-jacket_cod41577111ss.html
Undrar om den klarar vintern tack vare att den är packad med "finaste fjädrarna" osv osv... Stone Islands teknologi, ni vet.
@carlanton @willbur eller @Marckus kanske?
Nu är jag på jakt efter t-shirts. O-ringad med eller utan ficka. Plain white. Svart och grå också förresten. Inga loggor!
Skräp som alltid från si, både materialmässigt och i passform, men det är väl bara tjocka medelålders övervintrade mods som rockar det halvironiskt samt riktiga fotbollsmongon? Fanns ju nån slags ljusglimt när dom lät errolson köra shadow projects, han kunde ha blivit en grym cd om han fått lite gränser men dom verkar ha låtit honom verka som designer också och då hamnar man i det bajsiga acronymträsket där det blir nån vidrig avante garde fit på allt som ingen ser bra ut i. Veilance hade ju varit det ultimata märket om dom inte tillfört nån jävla "quirk" på alla plagg, hi-tech och hemligt utan nån jävla extralång dragkedja eller nåt skit på ryggen etc etc... Älskar tech/outdoor och hade helst kört veilance alla dagar i teorin men det är helt enkelt för dåligt så klär mig i typ 90% north face purple label eftersom det är det enda rimliga för heritage, material, passform och exklusivitet..
H&M borde ju ha!
Annars finns det på XXL i rätt sjysst kvalla
Håller helt med WB, är det något jag inte lägger mycket pengar på så är det tshirts och hms funkar utmärkt, inte super kvalle och blir snea rätt snabbt men för en 6-del av "märkes" tisha så är det inga problem! Dra i den efter tvätt bara!H&M borde ju ha!
Annars finns det på XXL i rätt sjysst kvalla
A Day's March har precis det du är ute efter, både med och utan ficka. Svenskt märke. Helt ok för priset! Även COS har bra plain t-shirtsNu är jag på jakt efter t-shirts. O-ringad med eller utan ficka. Plain white. Svart och grå också förresten. Inga loggor!
@Singular, har du koll på när ni får in aw15-ytterkläder?
Jag vet inget om det, har väldigt få helvita t-shirts...Min erfarenhet är bedrövlig passform på H&M t-shirts när jag köpt som underställ.
Håller helt med er båda två!SI är inte vad det en gång var. Idag handlar det bara om att göra kosing och sälja så många sweats som möjligt till kidsen. Inget fel i det iofs, men jag har nästan lämnat märket helt. Har nånting kvar tror jag.
Själv har jag två tröjor och en vindjacka, som mest hänger men tröjorna brukar jag använda då och då! sugen på en vinterjacka men jag vet inte, känner mig lite som dig @Yo-han bara massa fotbolls-mongos som springer runt och ber en stå upp för en jävla tröja.. (ja det har faktiskt hänt) patetiskt enligt min åsikt.Håller helt med er båda två!
Har bara en tröja kvar, men den är så ruskigt skön, så den stannar tills den går sönder
Kanske är OT men tänkte höra om nån har lite tips på portföljer, gärna i det lägre budgetspannet. Är nyexad och har helt enkelt inte råd med nåt över 4000-5000 tills jobbet börjar i september. Frank Clegg får vänta nåt år.Har kikat lite på nåt åt det här hållet: http://www.htleather.co.uk/briefcases/the-briefcase-lite
Är Baron prisvärt?
Kanske är OT men tänkte höra om nån har lite tips på portföljer, gärna i det lägre budgetspannet. Är nyexad och har helt enkelt inte råd med nåt över 4000-5000 tills jobbet börjar i september. Frank Clegg får vänta nåt år.Har kikat lite på nåt åt det här hållet: http://www.htleather.co.uk/briefcases/the-briefcase-lite
Är Baron prisvärt?
om du ändå tänkt köpa en ny portfölj inom kort hade jag letat efter ett alternativ som är tillräckligt formellt men ändå långt ifrån traditionell. Kanske Mismo's väskor kan funka?
Har väl inga konkreta planer på att köpa nåt nytt inom kort så att säga, min poäng var väl snarare att jag har en begränsad budget och är okej med nåt som håller 5 år istället för 50 år så länge det reflekteras i priset.Ska kika på Mismo, tackar!
Kan nog vara en god idé.förstår vad du menar. min tanke var bara att man istället kanske kan hitta en fin kanvas-väska och sedan, när plånboken tillåtet, köpa en finare portfölj. på så sätt kan en dyrare väska komplettera sin garderob.
Är lite kluven i portföljfrågan, å ena sidan är det praktiskt (nåja) och snyggt samt framförallt kul men samtidigt kommer jag inte ifrån "gubbkänslan" över det och att det på något sätt ser lite överdrivet ut på en spolning i 30-års åldern med ett högst ordinärt tjänstemannayrke, lite pretiantiöst typKanske är OT men tänkte höra om nån har lite tips på portföljer, gärna i det lägre budgetspannet. Är nyexad och har helt enkelt inte råd med nåt över 4000-5000 tills jobbet börjar i september. Frank Clegg får vänta nåt år.Har kikat lite på nåt åt det här hållet: http://www.htleather.co.uk/briefcases/the-briefcase-lite
Är Baron prisvärt?
Faktum är att Dressman kränger ruggigt bra vita tischor till vettig peng så paniken behöver inte infinna sig när en spiller rödtjut eller BBQsås på den.Nu är jag på jakt efter t-shirts. O-ringad med eller utan ficka. Plain white. Svart och grå också förresten. Inga loggor!