Boris Balkan
Fark you!
Dubbelknäppt har tyvärr bara gubbar och folk som hänger på söder, vilka hatar att bli kallade hipsters
Det där begriper du inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dubbelknäppt har tyvärr bara gubbar och folk som hänger på söder, vilka hatar att bli kallade hipsters
Vad är det jag inte begriper? Dubbelknäppt?Det där begriper du inte.
NejEller en person som gillar dubbelknäppt. Oavsett ålder. Oavsett var personen hänger.
Inte du hellerDet där begriper du inte.
Spana in berg&berg, de har några bälten kvar på rean: http://bergbergstore.com/sale/leathersale.html/Tips på bälte som passar till chinos och som gärna kostar max 500??
Jag tycker det jag också. Ska ringa på lunchen och kolla läget!Grön i mina ögon
Någon som vet vad priserna på Hernos vinterjackor brukar ligga på i snitt? En parkas i dun med luva.
Vitt och guld!!!Kan någon svara på om denna Aspesi M65 Replica i färgen "mud" är brun eller mörkgrön?
http://www.aspesi.com/on/demandware...U-Site/default/Product-Show?pid=I721997385098
Letar rätt lyxig(gärna i kombination med lite rock-n-roll) bomberjacka, gärna på rea! Någon som har några idéer? Rätt stor budget, men inte 10k liksom.
Jag har J. Lindebergs quiltade Bomber-jacka/tröja. Kanske inte den mest rockiga men tycker att den är supersnygg och verkligen prisvärd. Det har kommit ut ett par nya färger i den på CareofCarl, den finns även i en ljusare grå på andra hemsidor.
Blev det nedan? Hur lång är du? Riktigt snygg!Gäller att vara tidigt ute när man har storlek 46... I både mina och ena ägarens ögon satt den som skräddad. Ibland har du tur! Kommer väl upp någon helbild när jag orkar.
Lardini, paletå. Mörkblå. En smal passform med modern ärmlängd och ärmbredd. Hög gorge, breda slag och enkelknäppt samt singelsprund. Högt skurna ärmhål och mjuka axlar.
Funkar lika bra ihop med kostym som t-shirt och jeans tack vare passformen.![]()
(Den dubbelknäppta var redan slut i 46)
Blev det nedan? Hur lång är du? Riktigt snygg!
![]()
Lägg gärna upp en bild med jackan påDessvärre! Min storlek var slut i den dubbelknäppta. Så jag tog den enkelknäppta, ser i princip likadan ut förutom just knäppningen.
Jag är 178 ish!
Tack!![]()
Ser lite stor ut?Gäller att vara tidigt ute när man har storlek 46... I både mina och ena ägarens ögon satt den som skräddad. Ibland har du tur! Kommer väl upp någon helbild när jag orkar.
Lardini, paletå. Mörkblå. En smal passform med modern ärmlängd och ärmbredd. Hög gorge, breda slag och enkelknäppt samt singelsprund. Högt skurna ärmhål och mjuka axlar.
Funkar lika bra ihop med kostym som t-shirt och jeans tack vare passformen.![]()
(Den dubbelknäppta var redan slut i 46)
Du har inte sett någon bild på Ernesto bärandes på den, hur kam den vara för stor då?Ser lite stor ut?
Oklar kritik, försökte skojja eftersom han postade en bild på en galge. Som du påpekar har jag inte heller sett en bild på ernesto bärandes på den. Finns det en sådan bild? Bär han den i en kasse? Inte bara i handen, högst stillöst. Är det inte bättre att han postar en bild när han har den på sig? Kam? Oklart.Du har inte sett någon bild på Ernesto bärandes på den, hur kam den vara för stor då?
Angående längden så är den så lång en rock ska vara, dvs knälång/klassisk längd.
Finns ju mått på hemsidan.Någon som har koll på hur Weekend Offender är i storlekarna? Sugen på denna:
Våldtäktsman på helgen eller? Vad är det för fel på en utan massa tramsigt tryck?Någon som har koll på hur Weekend Offender är i storlekarna? Sugen på denna:
![]()
Din titel passar dig ganska bra... "Fattar ingenting"Våldtäktsman på helgen eller? Vad är det för fel på en utan massa tramsigt tryck?