Någon som vet hur Dickies 874 är i storleken? Jag har hört vissa som säger man bör gå upp en storlek i midjan och andra som säger att man kan gå på sin vanliga storlek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Hade inte sett bilden förut. Ingen aning vem d e. Men nu när jag sett det så kan jag inte o-se det men men, tur min inte är lilarandig.Jag tycker det är kul om man vågar ta ut svängarna och känner sig bekväm med det (det gör inte jag personligen), men helt ärligt är det svårt att inte associera kavajen till detta:
1000år senare kommer bild.Kan du slänga upp en bild på hur de ser ut efter 1 års (eller var det 2 års) användande?
Tackar! ser ju riktigt fräsha ut!1000år senare kommer bild.
Dom är oerhört sköna dessutom. Vart med på 3-4 resor utomlands och ser skapliga ut än. Så kommer nog visa sig vara en god investering över tid!Tackar! ser ju riktigt fräsha ut!
Myrqvist Har ju tidigare erbjudit, kollat med dem?Är det någon som kan tipsa om ett par snygga ”driving shoes” i mocka som inte kostar sex tusen spänn (Tod’s) inför den stundande sommaren?
Med tanke på konstruktion och användningsområde känns 1-2 k mer som rätt prisnivå för mig…
Är det någon som kan tipsa om ett par snygga ”driving shoes” i mocka som inte kostar sex tusen spänn (Tod’s) inför den stundande sommaren?
Med tanke på konstruktion och användningsområde känns 1-2 k mer som rätt prisnivå för mig…
3200:- innan tull & moms, och skeppar inte till Sverige… men snygga!Driving Moccasin in Tan Suede
A driving moccasin is, to us, the perfect amalgam of Italian and (Native) American... an iconic staple dating back to the forties, and a longtime Mashburn favorite. They go anywhere: a grocery store, a metal show, the pyramids, a weekend drive. And you can even wear them as house slippers. This...shopmashburn.com
Tack, inte i år verkar det som!Myrqvist Har ju tidigare erbjudit, kollat med dem?
Missa inte att dessa skor är en gå-variant, inte köra/driving, skillnaden är att den karaktäristiska böjda delen i bakkant på skon saknas. Denna kom till för att skona bilförarna från brinnande hälar på långresor.Driving Moccasin in Tan Suede
A driving moccasin is, to us, the perfect amalgam of Italian and (Native) American... an iconic staple dating back to the forties, and a longtime Mashburn favorite. They go anywhere: a grocery store, a metal show, the pyramids, a weekend drive. And you can even wear them as house slippers. This...shopmashburn.com
Söker tips på vart jag finner stilrena rugbytröjor, gärna utan blaffiga loggor
Jag har handlat andra märken till bra priser här.Söker solglasögon och närmare specifikt ett par från Porsche Design. Var handlar man bäst detta varumärke online?
Tack. Men utbudet var något skralt.Jag har handlat andra märken till bra priser här.
Porsche Design Sunglasses | Buy Online
Shop our collection of Porsche Design Sunglasses online from Fashion Eyewear. Designer Porsche Design Sunglasses for men and women. Worldwide Shipping.www.fashioneyewear.com
Blugiallo, Rose & Born, Saman Amel.Är det någon som vet var man kan köpa/sy upp en vit dubbelknäppt smokingkavaj med sjalslag? Har hittat att man kan sy upp hos Grand Le Mar (har butik i Sthlm) men tänkte kolla om någon vet något alternativ. Får gärna inte springa iväg i pris heller så bespoke går bort.
Tackar på förhand för tips!
Edel Optics har generellt stort sortiment och bra priser.Söker solglasögon och närmare specifikt ett par från Porsche Design. Var handlar man bäst detta varumärke online?
Någon som vet hur Dickies 874 är i storleken? Jag har hört vissa som säger man bör gå upp en storlek i midjan och andra som säger att man kan gå på sin vanliga storlek
Tackar för tips! Använt mig en hel del av Blugiallo men inte sett att de gör med sjalslag. Har skickat och frågat.Blugiallo, Rose & Born, Saman Amel.
Tweed hade en senast jag kollade.Är det någon som vet var man kan köpa/sy upp en vit dubbelknäppt smokingkavaj med sjalslag? Har hittat att man kan sy upp hos Grand Le Mar (har butik i Sthlm) men tänkte kolla om någon vet något alternativ. Får gärna inte springa iväg i pris heller så bespoke går bort.
Tackar på förhand för tips!
Suitsupply?Tackar för tips! Använt mig en hel del av Blugiallo men inte sett att de gör med sjalslag. Har skickat och frågat.
Saman Amel blir nog utanför den prisbild jag tänkt mig.
Testa Carmina.Verkar som Loake slutat med sin export grade. Har någon förslag på en svart Oxford med samma utseende/passform?
Testat Myrqvist samt Loake Aldwych men känns långt ifrån lika bekväma. Passformen Tower verkar även den bortplockad från Loake.
Tänkte maila dom direkt men testar med expertisen här först.
Känns som det givna svaret är Fresco eller annan tropical wool.Fråga till er som bär kostym till vardags: vad kör ni nu när det blir sådär gräsligt varmt? Många rekommenderar linnekostym men jag ogillar linnetyg så det går bort. Är det ofodrat som kvarstår eller finns det något annat fräsigt material man missat?