Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har någon tips på bra ändringsskräddare i Malmö? Har provat 2 i Västra hamnen som visat sig vara katastrof. Sjukaste försök till lagningar jag har sett.
Elegant Skrädderi på Nobelvägen!Har någon tips på bra ändringsskräddare i Malmö? Har provat 2 i Västra hamnen som visat sig vara katastrof. Sjukaste försök till lagningar jag har sett.
Milano Kemtvätt & Skrädderi!
Elegant Skrädderi på Nobelvägen!
Kör alltid med detta armband i silver, ibland också en ring från Chrome Hearts och/eller en fjäderring från Taro Washimi.![]()
Hallå alla välklädda denna vackra höstdag.
Lite nyfiken hur ni ser på smycken? Något ni använder eller kör utan?
Min vanligaste dagliga kombo är en ring från all blues, armband från all blues samt ett äldre armband från Evfa Attling. Jag är väldigt fast vid dessa och vill helst bära dem till allt, men det är en delikat avvägning så det inte blir för ”mycket”.
Kul att höra hur ni tänker.
Trevlig helg!
Milano som nämnt ovan är bra men om jag skulle rekommendera ett ställe så är det Saaris skrädderi i närheten av Midhem.Har någon tips på bra ändringsskräddare i Malmö? Har provat 2 i Västra hamnen som visat sig vara katastrof. Sjukaste försök till lagningar jag har sett.
![]()
Hallå alla välklädda denna vackra höstdag.
Lite nyfiken hur ni ser på smycken? Något ni använder eller kör utan?
Min vanligaste dagliga kombo är en ring från all blues, armband från all blues samt ett äldre armband från Evfa Attling. Jag är väldigt fast vid dessa och vill helst bära dem till allt, men det är en delikat avvägning så det inte blir för ”mycket”.
Kul att höra hur ni tänker.
Trevlig helg!
Inte Eton men kolla på tex jaktstil eller liknande så har de storrutigt inne. Även Cordings har mycket av den varan.