• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Boomerang alltså. Vilka minnen jag får till tidigt 90-tal då Boomerang var det hippaste (nåja) du kunde ha på dig. Iallafall i Gbg. Kul att märket finns kvar, bilderna på deras web känns dock lite budget :(
Jag lever kvar i det gamla ☺️. De hade en butiksdel på Åhléns city i Stockholm. Jag köpte sex skjortor i linne och bomull. Som jag uppfattar det har de fortfarande samma gamla goda kvalitet.

Jag lever kvar i det gamla ☺️. De hade en butiksdel på Åhléns city i Stockholm. Jag köpte sex skjortor i linne och bomull. Som jag uppfattar det har de fortfarande samma gamla goda kvalitet.
Tyvärr är det stört omöjligt att hitta de gamla kampanjerna. Men ungefär såhär såg det ju ut 1992 i deras kataloger. Indigo! Har för mig att deras modeller såg ut som Jean-Marc Barr och Rosanna Arquette i Det stora blå också, gärna på några klippor nära havet. Nostalgi. Hade f.ö. den kabelstickade tröjan till höger.
1760446888747.png

Tyvärr är det stört omöjligt att hitta de gamla kampanjerna. Men ungefär såhär såg det ju ut 1992 i deras kataloger. Indigo! Har för mig att deras modeller såg ut som Jean-Marc Barr och Rosanna Arquette i Det stora blå också, gärna på några klippor nära havet. Nostalgi. Hade f.ö. den kabelstickade tröjan till höger.
1760446888747.png
Det var min ingång till att det kostar mindre att köpa bra kläder, i längden. Du har väl tröjan kvar?

1760446888747.png
Samma här! Den är kvar. Nånstans…

Tillbaka
Topp