• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Ok, kanske har jag haft den dåliga smaken att ha otur de senaste fem gångerna där då men hursom vill man ogörna vara beroende av slumpen för ett fullgott resultat vid enklare sömnadsarbeten.
Tråkigt om du varit missnöjd med resultatet. Jag är kund sen 15 år tillbaka och tycker hon gör ett superbra arbete. Självklart har ett eller annat fel uppstått under dessa år men hon har alltid erbjudit sig att justera/ändra på nytt.

Bolaget verkar ej skötas bra. 5år utan lönsamhet där man äter av det egna kapitalet är ett tydligt tecken på detta. Låter som de mest basala bitarna falierar. Symd på så grandiosa planer. Skall bli intressant att se 2024 års räkenskaper.
Jag går och väntar sedan november/december/maj på utbetalning. Deras mejladress är ett svart hål och lagret/butiken i Sthlm verkar numera stängd för besök. Fler med denna erfarenhet?

Jag går och väntar sedan november/december/maj på utbetalning. Deras mejladress är ett svart hål och lagret/butiken i Sthlm verkar numera stängd för besök. Fler med denna erfarenhet?

2024års räkenskaper har nu offentliggjorts och det är tyvärr ingen munter läsning.

Förluster på 3,8 miljoner 2024 innebär att skulderna nu är 1,9miljoner större än tillgångarna vilket kan förklara varför du ej fått betalt.

Ingen utdelning har någonsin tagits ut och det egna kapitalet är mer än utraderat. Negativt eget kapital på -1,9msek ger en soliditet på minus 246%!!!!

Konkursen torde än en gång vara ett faktum.

Märkligt om det är så att de fortfarande tar emot kläder.

En inte alltför kvalificerad gissning är tyvärr att du ej kommer få några pengar. Beklagligt såklart.

2024års räkenskaper har nu offentliggjorts och det är tyvärr ingen munter läsning.

Förluster på 3,8 miljoner 2024 innebär att skulderna nu är 1,9miljoner större än tillgångarna vilket kan förklara varför du ej fått betalt.

Ingen utdelning har någonsin tagits ut och det egna kapitalet är mer än utraderat. Negativt eget kapital på -1,9msek ger en soliditet på minus 246%!!!!

Konkursen torde än en gång vara ett faktum.

Märkligt om det är så att de fortfarande tar emot kläder.

En inte alltför kvalificerad gissning är tyvärr att du ej kommer få några pengar. Beklagligt såklart.
Aj aj, det var dyster läsning men förklarar ju en hel del. Tack för att du läser och förmedlar till oss andra. Lämnade ganska nyligen in ytterligare två kostymer men det blir nog till att ta tillbaka dem.

Har ingen personlig erfarenhet men har läst flera numera borttagna kommentarer på Instagram som har haft liknande problem. Även deras Facebook hade ett flertal horribla recensioner som raderades.

Vem det nu var som rekommenderade Rob&CO till mig för dryga halvåret sen: Tack till dig! Valde att sy upp min smoking inför bröllopet med dem och är precis hur nöjd som helst.

KlocksnackSmoking.JPG

Jag letar linne att ha under skjortan, tips? Gärna tunn kvalitet.

Har det blivit acceptabelt att bära linne/tshirt under skjorta igen?

Inget illa ment men detta var lika tabu som bälte till kostym när jag skolades på banken i unga år.

Trender kommer och går såklart. I ett längre perspektiv (bortset från de senaste 20-25åren) har det varit relativt vanligt med undertröja förstår jag.

Något som börjar komma tbx i den yngre generationen eller har herrn kört det sedan 90talet?

Inget illa ment men detta var lika tabu som bälte till kostym när jag skolades på banken i unga år.

Trender kommer och går såklart. I ett längre perspektiv (bortset från de senaste 20-25åren) har det varit relativt vanligt med undertröja förstår jag.

Något som börjar komma tbx i den yngre generationen eller har herrn kört det sedan 90talet?
Det kommer aldrig bli acceptabelt i min bok åtminstone, dvs för egen del.

Jag frågar av nödvändighet, inte utifrån vad som är på modet. Svettas helt enkelt stundtals för mycket.

Jag frågar av nödvändighet, inte utifrån vad som är på modet. Svettas helt enkelt stundtals för mycket.

Förstår, vi har alla våra små problem.

Förmodar det går att lösa på ett ok vis om man hittar rätt plagg, här har dock undertecknad tyvärr väldigt lite att bidra med i tipsväg.

Lycka till i jakten.

• Like
Reactions: bvb
Tillbaka
Topp