Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minst sagt. Att provsmaka Zacapan sex gånger var sannerligen inte tufft...Känns sådär att behöva mixa sina egna cocktails...:-/
Längtar tillbaka till Cph...
![]()
De hade förstärkning i urmakarverkstaden...
![]()
Om jag minns rätt heter de 1948 Limited Edition eller ngt sånt. Släpptes i år tror jag. Riktigt bra båda två!!Vad är det där för Omega Seamaster? Såg GRYM ut!!!
Googlade det som stod på tavlan och fick inte upp något, ska genast googla på nytt, såg GRYM ut!! Vad var storleken?Om jag minns rätt heter de 1948 Limited Edition eller ngt sånt. Släpptes i år tror jag. Riktigt bra båda två!!
Riktigt bra bilder !!!Då kommer lite bilder från gårdagen här
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bilderna i mitt inlägg håller knappast samma kvalitet som många andra men skulle du trots det vilja använda min är det absolut okej. Nämn gärna poorlittlewatchnerd (Instagram) isf.Bra bilder ni har lagt upp =)
Får jag använda dem i mitt inlägg i min blogg?
Bara säg till vad jag ska länka till som tack.
Det kan du få göra. Antingen om du bara omnämner mig som RicVin på Klocksnack eller ricvinwatches på insta. Funkar det?@RicVin får jag använda dina bilder?
Absolut! =)Det kan du få göra. Antingen om du bara omnämner mig som RicVin på Klocksnack eller ricvinwatches på insta. Funkar det?
hej, använd mitt nick på insta om du vill posta mina bilder, vilket är _kaiserfoto_ så blir jag glad
Fick inbjudan på Mail igår men det ser illa ut i kalendern tyvärr.Bumpar den här, för att kolla om det är någon som ska dit i år?
Tack för länken, då har jag o polaren oxå bokat sena lördagspasset.Här är för oss utan inbjudanhttps://klarlund.safeticket.dk/
Jag ska dit det senare passet på lördagen