• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kleiz

Sålde en Datejust 116200 på distans till Kleiz.
Snabb och bra affär där vi löste allting smidigt för båda parterna. 100% good guy!

Köpte en Rolex i 30k klassen av @Kleiz. Mycket bra kontakt i vanlig ordning, skicket var som beskrivet och det var en god ton från början redan på klocksnack och senare över telefon.

Andra gången jag gör affär med @Kleiz och ser gärna att det händer igen, GoodGuy +++!!

Köpte en 116200 av @Kleiz ; seriös och snabbt, bra kontakt, klockan var allt enligt beskrivningen, Toppen Klass Good Guy!

Jag köpte en Rolex på distans utav @Kleiz . Väl paketerat och enligt beskrivning. Jag rekommenderar verkligen affär med honom. GG!

Köpt en Rolex av @Kleiz och affären gick väldigt smidigt till. Varan var helt enligt beskrivning gällande skick och tillbehör.
100% GG och jag gör gärna fler affärer i framtiden med denna herre :)

Sålt en vintage Speedy till denna trevliga herre och vi han även avnjuta en kopp java.
Klart en GoodGuy i mina ögon:)

Köpte nyss min första ”riktiga” klocka av kleiz. Fantastisk bemötande på mina blåbärsfrågor om klockan och frakten. Smidig och snabb affär i alla avseenden. 100% goodguy Enligt mig och väldigt trevlig kille! :)

Har träffat @Kleiz F2F och sålt en Speedmaster. Gick hur smidigt som helt. Skulle gärna göra affärer med honom igen och kan varmt rekommendera andra att göra affärer med honom.
100% Goodguy!

Jag har köpt en klocka på distans. Nemas problemas,trevligt, smärtfritt & väldigt snabbt. Rekommendationer!

Sålde en Tag Heuer till den gode @Kleiz.
Smidig kommunikation, snabba beslut och snabb betalning. Skulle mer än gärna göra affär igen. GG!

Tillbaka
Topp