• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kleiz

Sålde klocka i 40k klassen på distans till Kleiz. Snabb och bra kommunikation. Betalning innan jag hunnit blinka. Tack för en utmärkt affär!

Sålt en Datejust på distans till denne gentleman. Mkt trevlig kontakt och snabb betalning. Gör gärna affärer igen. 100% GG

Köpt en superfin Cartier. Skicket var precis som utlovat, jag kunde inte vara nöjdare. En vän till mig mötte upp @Kleiz för överlämning, inga som helst konstigheter. Mina varmaste rekommendationer, goodguy!

Köpt en Timex på distans av @Kleiz, skick som beskrivet, välpacketerat och snabb leverans.
Mycket trevlig och skulle inte tveka att göra affär igen, definitivt goodguy!

Köpt en Cartier Santos på distans av @Kleiz
Hade ett trevlig samtal över telefon, klockan helt enligt beskrivning och väl förpackad 100% GG :)

Sålde en klocka F2F till @Kleiz. Snabb och smidig affär och en trevlig herre som jag gärna gör fler affärer med. 100% good guy som jag rekommenderar!

Sålt en Panerai till Kleiz och gör gärna affärer med honom igen - mycket trevligt och smidigt :)

Fem av fem kronskydd och 100% good guy

Köpte en klockan i 30tkr-klassen av Kleiz. Bemötande i världsklass och en supersmidig affär. Gör gärna affärer med honom igen! 110% GG

Köpt en DJ av @Kleiz på distans, otroligt proffsigt och pedagogiskt hanterat rakt igenom. Mitt första distansköp på KS och Kleiz var en riktigt bra guide. Rekommenderas!

Gjort en mycket trevlig distansaffär med @Kleiz Stor förståelse och tålamod visat när lite strul uppkommet pga bankbyte uppstod. 100% GG i min bok. Gör gärna affärer igen.

Tillbaka
Topp