• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klock-skjorta!

nissehult

Patek
2-Faktor
Well, well, well. Alla bara gnäller och neggar. Men det är precis som med smarta klockor... KS-kollektivet är rungande anti men om 5 år så sitter vi där med med skjortan på, OWG-klockan på vänster, den smarta på höger, och ett smart bältesspänne som vibrerar när det är dags att besöka "rummet". Vänta bara så skall ni få se.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Brukar försöka hålla en positiv ton på KS och berömma snygga saker och strunta i fula men här har den gränsen med råge passerats. Det här var det fulaste och onödigaste jag sett i klädväg och då var jag ändå tonåring under 80-talet.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Well, well, well. Alla bara gnäller och neggar. Men det är precis som med smarta klockor... KS-kollektivet är rungande anti men om 5 år så sitter vi där med med skjortan på, OWG-klockan på vänster, den smarta på höger, och ett smart bältesspänne som vibrerar när det är dags att besöka "rummet". Vänta bara så skall ni få se.
Nää, kanske när jag sitter på ålderdomshem och inte bryr mig längre. Men förhoppningsvis mer än 5 år kvar..

Smarta klockor var väl lite "Meh"? Typ najs men inget för mig. Den här skjortan däremot, den är inte bra för någon
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Smarta klockor blir mindre och mindre, och börjar dessutom likna "vanliga" klockor mer och mer, medan den där skjortan kommer alltid att vara lika ful?
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Smarta klockor blir mindre och mindre, och börjar dessutom likna "vanliga" klockor mer och mer, medan den där skjortan kommer alltid att vara lika ful?
Det fanns en tid då det här var otroligt coolt... Har han klocka så är det säkerligen en digitalare, helst med inbyggd miniräknare.

443a1a4461f48d3a3612317e96abac58.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Det fanns en tid då det här var otroligt coolt... Har han klocka så är det säkerligen en digitalare, helst med inbyggd miniräknare.

443a1a4461f48d3a3612317e96abac58.jpg
Det där är ju super hett bland hipsters, man måste välja sin crowd. Typ som det här skjortmärket, Semmellöf går i täten med Eric Saade, Ranelid osv. tätt efter. Inget en normal person skulle bära alltså ;)
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Aldrig för mig!
Men det är klart att någon , någonstans kommer gilla dom! Väldigt "personligt" utseende !
 

MariaE

Panerai
Skjortan var inte något som imponerade på mig. Den är säkert stekhet om 5 år, jag hoppas min åsikt är densamma då som nu.. :bored:

Halva tjusningen är ju att skymta det vackra och sen fråga eller gissa sig till resten. :pompus:
 

Wboy

Panerai
Med risk för att vara framstegsfientlig hoppar jag att hoppa på det första modetåget denna gång.
 
Topp