• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klock-skjorta!

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Har sprungit på en skjorta av mycket bra kvalitet med en speciell manschett anpassad för klockan. En bekant till mig låter tillverka & marknadsför dessa.
(Som en del av en kollektion/varumärke, med massa andra modeller, förstås. Inte bara denna skjortan. Väljer att hålla varumärket utanför denna tråden så det inte ska tas som SPAM/reklam)

Kvaliteten på skjortorna är toppklass, så det är ingen låtsas-grej.

Det är alltså en utskuren del i manschetten så man ser klockan utan att dra upp manschetten & med en "flärp" under som håller det hela på plats. Trodde det skulle kännas skumt, men det kändes faktiskt rätt OK med klockan/skjortan sittandes ihop lite granna.

Jag låter bilderna tala för sig själva:

bild-88.JPG
bild-91.JPG
bild-89.JPG
bild-87.JPG
bild-90.JPG


Vad tror ni om idén?

Ev. kan jag hooka up intresserade köpare om det är nå´n som tänder på idéen!

Edit: Jag ska i ärlighetens namn säga att jag är inte 100% såld på idéen själv, men kul att höra vad ni andra tycker. Tydligen är Nymans Ur intresserade av den. Stekhet bland ryska miljonärer som köper 2-3 nya Rollar på Sverigeresan & vill visa upp sitt nya inköp på hemmaplan. Kanske inget för Jante-Sverige, direkt... :rolleyes:
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Njae... Det hade nog varit snäppet bättre utan den extra tygbiten som sitter under klockan.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Tack för era åsikter.
Ganska stor majoritet åt ett håll & jag håller med till stor del; inget för mig...
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Haha, underbar skjorta. Kreativ lösning. Har själv problemet med grova handleder så får inte in en sub under skjortan.
 
Topp