BadkarsPiraten
Guld
Bara jag här som tycker att man, efter 25 år, på ett företag är mer värd än ynka 15 tusen oberoende på vad man gör?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så som reglerna för NoR är. Grattis!...dessutom efter 30 års tjänst...bara så Du vet...... /Farsgubben
Bara jag här som tycker att man, efter 25 år, på ett företag är mer värd än ynka 15 tusen oberoende på vad man gör?
Har en exakt likadan som var min farfars. Han var dock lokförare i 30 år eller så för SJ. Läderbandet var helt slut, har tänkt att jag ska fixa ett nytt men har inte blivit.Försvarsmakten delar ut Tissot Quartz med svart skinnband.
På 70talet kunde de se ut såhär..
Har en exakt likadan som var min farfars. Han var dock lokförare i 30 år eller så för SJ. Läderbandet var helt slut, har tänkt att jag ska fixa ett nytt men har inte blivit.
Stämmer bra, har fått ärva min farfars som legat i originallåda sedan han fick den. Han jobbade på SJ som lokförare. Inget större värde på klockan vad jag förstått men såklart stort personligt värde för migPå SJ får man en guld Tissot efter 25 år. Nån sa att den va värderad till 10k.