Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevligt med en gammal trattisOmega Seamaster och samtida musikanläggning...
![]()
Les Paul & Mary Ford
Tyvärr ingen trattis, men iaf en vevad 78aRiktigt trevligt med en gammal trattis![]()
Solid motherf**king pickup ivartfallTyvärr ingen trattis, men iaf en vevad 78a![]()
Riktig kobra till pickup!Solid motherf**king pickup ivartfall![]()
Undrar just hur de (någon) har gjort för att filtrera bort det härliga knastret...Riktig kobra till pickup!
Svårt att hitta vettig musik på 78 bara...
En favorit just nu är den här skivan (låten, en låt per sida) som jag hittade på 78a för
någon dag sedan.
1949 hit no1.
Bästa som finns är att hälsa sommaren välkommen med lite jussi-knaster...Undrar just hur de (någon) har gjort för att filtrera bort det härliga knastret...
Trevligt värre, diskanten tar nästan allt utrymme i ljudbilden men vad gör detBästa som finns är att hälsa sommaren välkommen med lite jussi-knaster...
Förra försommaren hemma hos Eriksson.
Så det ska vara, sedan är det omöjligt att fånga in alla toner som skapar hela känslan med en digitalt styrd mikrofon och hörlurar till mobilen...Trevligt värre, diskanten tar nästan allt utrymme i ljudbilden men vad gör det![]()
Barn av sin tid behöver oftast inte skämmas för sigSå det ska vara, sedan är det omöjligt att fånga in alla toner som skapar hela känslan med en digitalt styrd mikrofon och hörlurar till mobilen...
Själv är jag dock född 40 år senare...Barn av sin tid behöver oftast inte skämmas för sigJa undantaget politik då hahaha fy för den lede.
Senare än vilken -ism ? Det finns ju nog att välja mellan iafSjälv är jag dock född 40 år senare...![]()
Lite Agatha Christie stämning över hela filmen...Bästa som finns är att hälsa sommaren välkommen med lite jussi-knaster...
Förra försommaren hemma hos Eriksson.
Lite Agatha Christie stämning över hela filmen...
Maria Lang eller Stig Trenter...
Gammal sjömanskista som jag fått av min far får agera soffbord/förvaring.
Etiketterna på sidan är fortfarande kvar, lite kul
![]()
![]()
Tack så mycket! Farfar köpte stereon ny och har nu låtit mig ta över den. Stor ära då det var en av hans käraste ägodelarJag noterar Bang & Olufsen RedLine högtalare i bakgrunden. Väldigt coola och numera retro. Heder åt dig som har dessa kvar. Har haft 2 par sådan som jag sålt och jag ångrar det lite idag.
Hade plockat fram en gammal klocka men sambon ville inte vara med på bild
så det blev inget.
Mag
Kolla upp dalahästen kan vara dyrare än du tror!Äldre dala häst o Omega.![]()