Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, jag vill verkligen gilla den... Gillar konceptet, historiken, verket, lumen... Men den funkar bara inte och har ändå försökt två gånger :-(Förstår vad du menar men du har tyvärr fel.![]()
Kan det vara så enkelt som Maxi Caset? Hade själv ett par nyare rollar med Maxi, numera har jag ingen med Maxi case och helt plötsligt känns det helrätt. Kanske på sin plats med en YM eller Daytona? Alt äldre Rolex. Tror skon klämde där för min del.Skakar liv I min gamla tråd igen. En riktigt brandfackla - men kan inte vänja mig vid Rolex GMT-c. Kan vara att jag gillar Pepsin så mycket, men GMT-c känns för mig själlös och för blank med sina mittlänkar och keramiska ring. Har prövar BLNR och den svarta, har ägt båda varianter två gånger men funkar inte. MM300 fungerar inte heller kan jag konstatera nu. Fel dimensioner - för hög i kobination med att glasdiametern är för liten...
Tredje gången gillt?Jo, jag vill verkligen gilla den... Gillar konceptet, historiken, verket, lumen... Men den funkar bara inte och har ändå försökt två gånger :-(
Nej, har också varit där och vänt. Var för mig lite för "ren" I sin design...Gick aldrig igång på denna:
![]()
Samma här. Vet inte vad det var. Hade börjat få lite fin patina men siffrorna kommer för evigt vara blanka, samt det blingiga glaset. Skulle vara tool men var bara bling.Gick aldrig igång på denna:
![]()
Jo det är sant samt för "liten" för mig i vart fall.Nej, har också varit där och vänt. Var för mig lite för "ren" I sin design...
sant faktiskt,,en 114060 och en speedy ,så är man hemma,,Alla klockor med datum. De har sett fantastiska ut på bild och när andra burit dem och jag har verkligen velat älska dem. Men det har slutat med flipp efter nån/några veckor.
Grym AR...eller inte!![]()
116600. Grym klocka men ni vet ju varför den hamnar på listan. Den är som en fin tjej man bara hade en kortvarig flång med. Man får påminna sig själv om varför den inte funkade för att inte trilla i samma fälla igen.
Instämmer. Skulle samtidigt aldrig få för mig att köpa en dj41 pga taniga handleder. Men tycker dock att den ser konstig ut i sina proportioner.. Något som ser fel ut haha. Sedan vet väl alla att en DJ ska vara 36mmDJ41. Fungerar inte bara. För mycket tavla och på något sätt ser det fel ut. Lycklig ägare av nya 36 istället...![]()
Märkligt ändå att man ska behöva pröva två gånger för att varje gång inse samma sak... Piuh.Instämmer. Skulle samtidigt aldrig få för mig att köpa en dj41 pga taniga handleder. Men tycker dock att den ser konstig ut i sina proportioner.. Något som ser fel ut haha. Sedan vet väl alla att en DJ ska vara 36mm![]()
![]()
Bulova Presicionist, precis allt med den är fel.
Underbart ju. VärmerTerroristen F-91W
![]()
Billig, cool och har en intressant story och en bra nod till slutet av 80-talet.
Tyvärr alldeles för liten för min 18.5 handled så den fick gå till brorsdottern istället som avgudar den och använder den bara vid ”speciella tillfällen”...![]()
![]()
Bulova Precisionist, precis allt med den är fel.
Den där kommer säkert vara jätte dyr och cool i framtiden nån gång![]()
Bulova Precisionist, precis allt med den är fel.
Känner att F-91 har något speciellt med sin story men varje gång jag ser den på min handled så inser jag att den bara är cool på någon annan. Väntar på att dottern ska uppskatta denTerroristen F-91W
![]()
Billig, cool och har en intressant story och en bra nod till slutet av 80-talet.
Tyvärr alldeles för liten för min 18.5 handled så den fick gå till brorsdottern istället som avgudar den och använder den bara vid ”speciella tillfällen”...![]()