• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockaren

pelagos1

Cartier
2-Faktor
Mötte upp @Klockaren och träffades över en kaffe. Lite prat om klockor senare hade jag blivit ägare till en seiko sla021j1 och han en pelagos, mycket trevlig kille som jag gärna gör affärer med i framtiden och trevligt var det också! 100% GG
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Köpt en Pelagos av @Klockaren. Min andra affär och ger toppbetyg för affären, responsen, leveranstiden plus att klockan var väl packad och i ett jättebra skick. 100% goodguy i min bok!
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Smidig och bra kommunikation. Varan överensstämde 100% med beskrivningen. Mkt bättre än så blir det inte! MVG!
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Köpt en "feminin accessoar" av klockaren.
Både jag och användafen nöjd.
Snabb affär och trevlig kommunikation. 100% Gg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka av @Klockaren Precis som beskriven och massor med armband på köpet :) När det visade sig att batteriet behövde bytas så erbjöd han att dra av lite på priset :) Trevligt tycker jag! 100%GG helt enkelt :happyhappy:
 

Norp

Rolex
2-Faktor
Köpte en Seiko SBBN031 av Klockaren, snabb och smidig affär. Bra packad och klockan var lika fin som han sa. Riktigt nöjd! 100% goodguy!
 

F0ppa

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Seiko LX av den mycket trevliga @Klockaren , hela affären gick smidigt, snabbt skickat och välpackat. En Goodguy inga tvivel där

8F201681-17F2-4E7F-B923-BB40EC3D589E.jpeg
 
Topp