• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockaren

Maxofant

Omega
2-Faktor
Köpte en Citizen Promaster GMT World Time av @Klockaren . Snabb och bra kommunikation och skickade direkt. Från affär till att den satt på min arm på mindre än 1,5 dagar :)
Bästa rekommendationer!
 
Senast ändrad:

Ervid

Omega
Gjorde precis kanske den enklaste å trevligaste affären.
Jag var köpare i en affär.
Snabb återkoppling, tydlig. Allt var som utlovat och blixtsnabb leverans.
Allt gott. Kan starkt rekommendera.

tack tack
 

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Köpte ett mm300 clasp av @Klockaren.
Trevlig dialog, snabb leverans med innehåll som motsvarade förväntningarna. Dessutom en kreativ förpackning som fick mig att le:D!
Toppenkille som jag gärna handlar av igen!
 

Degovic

Omega
Köpt en Seiko av @Klockaren. Trevlig och riktigt mån om att det skulle bli en smidig och bra affär. Bra paketerat och snabbt skickat. Bra kommunikation och service när postnord var lite långsamma i dom här tiderna. 100% GG och skulle inte tveka att köpa av honom igen
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt god doft till @Klockaren på distans. Blixtsnabb betalning. Super trevlig att ha och göra med. Lär definitivt bli fler affärer i framtiden 😉. 100% GG i min bok!
 
Topp