Jag gillar ide'n. Hur långt har du kommit då? Har du en eller två? Eller tre halvbra? Byter du ut de tre du har successivt, eller hur ser processen ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar ide'n. Hur långt har du kommit då? Har du en eller två? Eller tre halvbra? Byter du ut de tre du har successivt, eller hur ser processen ut?
Vintage DJ med svart urtavla! VarsågodOj, det är en lång historiaOfta har jag haft två, men inte fått till den tredje. Ibland har där funnits ett gäng klockor, men aldrig de tre magiska. Just nu nu sitter jag på en GMT 16700 och en Zenith El Primero Rainbow med vit tavla och jag tänker att nu är jag på väg igen, jag är nära. Det saknas en. Förslag? ...Annars är det ok, jag gillar ju det här. Det är nog inte meningen att jag ska finna den där treenigheten. Det är ju en del av det roliga
![]()
...Förslag?...
En dressklocka låter det ju som om du nu känner att du vill komplettera. Zenith ultra thin kanske, eller JLCs motvarighet.
Vintage DJ med svart urtavla! Varsågod![]()
Riktigt fin den där... Den dagen en riktig dress behöver inhandlas ligger JLC Ultra Thin riktigt bra till.![]()
40x8,6mm med automatiskt urverk. Lite bred för att vara en dressklocka, men ruggigt fin.
Denke s röda tråd är väl att rotationen på samlingen ska ha en så hög hastighet som möjligt? Ett rätt bra tema faktiskt...![]()
Ja! JLC! Precis! Bra tänkt![]()