Bara jag som tycker att ref nr på caset ser lite shady ut?Ännu märkligare att de inte skrivit att tavlan är fel för referensen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara jag som tycker att ref nr på caset ser lite shady ut?Ännu märkligare att de inte skrivit att tavlan är fel för referensen.
65 är omgraverat for sure. Många frågetecken på den klockan men tavlan är det enda intressanta.Bara jag som tycker att ref nr på caset ser lite shady ut?
Gick den för 225k eller hörde jag fel?
Vad är det jag missat med denna???
Varför det "låga" priset?
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3035/vara/1219418
Känns onekligen som ett "drömpris" för en 3800 i 18k?Enda jag såg (oklart hur mycket det påverkar)
Var en rejäl rispa på vänstra sidan vid tavlan
Mycket eller lite?72k!?!? Kan väl inte vara rimligt eller har jag missat nåt?
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3035/vara/1201623
Mycket eller lite?
Kaplans borde hyra in dig som rolex-konsult! Otroligt hur mycket kunskap du sitter på!65 är omgraverat for sure. Många frågetecken på den klockan men tavlan är det enda intressanta.
Jösses 50k för seamaster 300
Jag kan inte sådär jättemycket men jag tror jag håller med?! Det är väl inte original visare eller tavla? För isf högt???Mycket! Slagavgiften är väl 20%? Totalt dryga 86k.
Jag kan inte sådär jättemycket men jag tror jag håller med?! Det är väl inte original visare eller tavla? För isf högt???
Haha stackars @Per han får alla frågor gällande Rolex och Tudor! Börjar likna ett heltidsjobb
@Scaramanga
Det hade jag också varit
Är inga större problem om det rör roliga klockor. 1675an är inte jätteskoj men med box och papper så kostar de snabbt ganska mycket på auktion. Känns inte anmärkningsvärt @Scaramanga.
box och papper vs crispy cream case borde väl inte vara ett svårt val