• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockkvalitén - Lördag 14 maj - Kaplans

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ok grappar. Helt och hållet en färsking vad det gäller auktioner. Har nu lagt ett ledande bud på ett av objekten på lördag. Kan jag buda via nätet eller måste jag vara med live/per telefon?
På våra populära realtidsauktioner kan du bjuda direkt online under auktionen.

Förhandsbud kan du lägga på alla våra auktioner. Du anger ditt maxbud vilket är det högsta belopp som du är villig att betala för varan. Kaplans Auktioner bjuder sedan automatiskt åt dig upp till detta belopp.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
På våra populära realtidsauktioner kan du bjuda direkt online under auktionen.

Förhandsbud kan du lägga på alla våra auktioner. Du anger ditt maxbud vilket är det högsta belopp som du är villig att betala för varan. Kaplans Auktioner bjuder sedan automatiskt åt dig upp till detta belopp.

Du måste vara med på telefon om ditt maxbud är för lågt.


Snabba svar. Tack för hjälpen kamrater.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Dags att gå och lägga sig. Tänkte buda på en klocka men var inte inloggad. Det gjorde att jag tog en till funderare och kom fram till att det var lika bra då jag egentligen inte har råd att köpa något just nu. Men jag tänkte att jag loggar in i alla fall och tittar runt en stund. Hoppsan...det visade sig visst att i samma stund som jag loggade in så gick budet igenom och jag leder nu den aktuella auktionen. Får hålla tummarna att jag blir överbjuden helt enkelt :)
 

JohnDoe

Rolex
Dags att gå och lägga sig. Tänkte buda på en klocka men var inte inloggad. Det gjorde att jag tog en till funderare och kom fram till att det var lika bra då jag egentligen inte har råd att köpa något just nu. Men jag tänkte att jag loggar in i alla fall och tittar runt en stund. Hoppsan...det visade sig visst att i samma stund som jag loggade in så gick budet igenom och jag leder nu den aktuella auktionen. Får hålla tummarna att jag blir överbjuden helt enkelt :)
Lätt hänt, finns mycket skoj där som vanligt. Om det inte är ett extremt udda objekt du bjudit på så kan du nog vara lugn. Du blir överbjuden.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Dags att gå och lägga sig. Tänkte buda på en klocka men var inte inloggad. Det gjorde att jag tog en till funderare och kom fram till att det var lika bra då jag egentligen inte har råd att köpa något just nu. Men jag tänkte att jag loggar in i alla fall och tittar runt en stund. Hoppsan...det visade sig visst att i samma stund som jag loggade in så gick budet igenom och jag leder nu den aktuella auktionen. Får hålla tummarna att jag blir överbjuden helt enkelt :)
Säg vilken klocka det är så kan vi hjälpa till. :)Det lär komma mer bud iom att de officiella visningarna börjar idag.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Lätt hänt, finns mycket skoj där som vanligt. Om det inte är ett extremt udda objekt du bjudit på så kan du nog vara lugn. Du blir överbjuden.

Säg vilken klocka det är så kan vi hjälpa till. :)Det lär komma mer bud iom att de officiella visningarna börjar idag.

http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3035/vara/1220968

Lite halvudda så jag får helt enkelt se vad som händer, hade dessutom tänkt bjuda på den med länk :)
Har gillat och sneglat på den modellen i flera år, men jag tror i ärlighetens namn att jag skulle ha den en eller ett par gånger och sen skulle den hamna i lådan.

0.jpeg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor

hejhå

Omega
Är sugen på dessa, auktionsnr 81 certina, 88 omega, 106 mido, 147 omega. Åsikter kring dessa, rimliga slutpriser?
 

osc10

Panerai
2-Faktor
image.jpg

Ang Dd:n så är det inte yg på kronan. Däremot är bilderna lite missvisande på kaplans (tyvärr). Klockan finns även i dd tråden här på klocksnack.
 

JohnDoe

Rolex
Funderar på att gå dit imorgon. Osäker på om det är bra eller dåligt. Fördelen med att inte gå dit är att man undviker impulsköp. Några fler som tänker bege sig dit.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Var där idag och tittade. Viggen-Lemanian var helt overkligt fin. Har sällan blivit så "drabbad" av en klocka för att använda stora ord, men den är verkligen fantastisk.

EDIT: Har blivit överbjuden nu på den Zodiac jag la bud på lite av en olyckshändelse...puh :)
 

hejhå

Omega
Funderar på att gå dit imorgon. Osäker på om det är bra eller dåligt. Fördelen med att inte gå dit är att man undviker impulsköp. Några fler som tänker bege sig dit.
Kan man gå dit och buda? Trodde de bara gick över hemsidan? Novis!

Edit för fan!: Ser nu att det är klubbauktion.....
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Kollade lite extra på den gröna Omegan, men tyckte inte den hade "rätta" gröna färgen irl.
Certinan är lite cool faktiskt, Zenithen är i fint skick.
Mina två cent.
 
Topp