Har tänkt igenom en massa som har skrivits här på tråden om mina inköp av klockor. Tänkte igenom mina köp och håller med om att jag kanske hade för bråttom. Men jag åkte ner till butiken och lämnade tillbaka två st (öppet köp) och fick tillbaka 6400 kr. Skickade ochså tillbaka en klocka som var köpt genom nätet ( öppet köp ) så där får jag tillbaka 3600 kr. Det blir exakt på kronan 10000 kr och nu skall jag i lugn och ro tänka igenom noga innan jag köper nästa klocka. Det var tre st som jag bara var tvungen att behålla av mina klockköp varav en citizen som kostade 6900 kr som var på rea (8900). Samt två andra klockor som jag bara älskade .
Tack vare den kunskapen som ni redan har gett mig blev det byte av tre klockor som aldrig annars hade hänt. Tack igen för all den viktiga informationen och nu blir det jakt på kvalitetsklockor.
Gaisaren!!!!
Tack vare den kunskapen som ni redan har gett mig blev det byte av tre klockor som aldrig annars hade hänt. Tack igen för all den viktiga informationen och nu blir det jakt på kvalitetsklockor.
Gaisaren!!!!