Målarn
The Steak
yonsson skrev:Här har ni något att bita i.
Dagens avsnitt av Dexter:
Är det inte en Timex Dexter bär???
Batista = Hamilton Ventura??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
yonsson skrev:Här har ni något att bita i.
Dagens avsnitt av Dexter:
yonsson skrev:Tror du får två rätt av två där. Har sett lite olika svar i forumvärlden på vad Dexter har, men Timex är nog det mest logiska.
yonsson skrev:Här är en bättre bild på Homelandklockan
yonsson skrev:Vete 17 faktiskt. Batistas är rätt ful, ja! Tycker de borde ha billiga praktiska klockor, typ g-shocks. Det hade jag haft om jag hade varit polis i alla fall.
Målarn skrev:yonsson skrev:Vete 17 faktiskt. Batistas är rätt ful, ja! Tycker de borde ha billiga praktiska klockor, typ g-shocks. Det hade jag haft om jag hade varit polis i alla fall.
Eller en guldrolle eller liknande !! Har inte en av snutarna nån fetare Rolle i serien??
yonsson skrev:Det är ju du som är guld-rolex-experten.
Jag kan googla på ämnet, men that's it. Your on your own...
Målarn skrev:Länken är ju EJ fin :lol:
Aquaracer2 skrev:Certina Ds action diver?
JakobZ skrev:Skulle kunna vara en Longines-modell med?
Typ: http://www.uret.se/longines-hydroconque ... -6968.html
Fryken skrev:Känns löjligt att göra en egen tråd för detta. Träffade Bruce Dickinson i fredags. Han var inte så pratglad men jag lyckades iaf ta en bild där han inte ens behagar kolla in i kameran. :lol: Går det att utröna vad han har på armen? Jag var för speedad för att tänka på det.
Fryken skrev:Känns löjligt att göra en egen tråd för detta. Träffade Bruce Dickinson i fredags. Han var inte så pratglad men jag lyckades iaf ta en bild där han inte ens behagar kolla in i kameran. :lol: Går det att utröna vad han har på armen? Jag var för speedad för att tänka på det.
Charles_ skrev:Henrik Lundqvist hade på sig en Hublot Classic Fusion i stål när Berg flyttade in (TV4)
Målarn skrev:Äkta vara ??
JakobZ skrev:Målarn skrev:Äkta vara ??
Vilken film?