BadkarsPiraten
Guld
Ari har flera APs i serien, både RO och ROO. På bilden har han det senare men referens får någon mer påläst än jag upplysa om.
Ingen ROO på Ari
"Get me a stainless Rolex!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ari har flera APs i serien, både RO och ROO. På bilden har han det senare men referens får någon mer påläst än jag upplysa om.
Jaha! Fortfarande längesen man såg serien, kanske dags att sträck kolla om allting igen!Ingen ROO på Ari
"Get me a stainless Rolex!"
Många DJs också om jag sett rätt.Narcos säsong 2 har många bra klockor, börjar med 16618:
Snyggt! Vad tycker du om den nya säsongen? Jag har inte hunnit kolla något än, men eftersom att första säsonen var så bra så har ju narcos stora förhoppningar på sig..Narcos säsong 2 har många bra klockor, börjar med 16618:
Säsong 2 levererar också, fantastisk serie.Snyggt! Vad tycker du om den nya säsongen? Jag har inte hunnit kolla något än, men eftersom att första säsonen var så bra så har ju narcos stora förhoppningar på sig..
Underbart att höra! Men jagar dem han i hela serien? *utan för mycket spoil! Och är allt i andra säsongen verklighetsbaserad?Säsong 2 levererar också, fantastisk serie.
Utan att säga för mycket så är även andra säsongen verklighetsbaserad, den tar vid direkt där första säsongen slutar.Underbart att höra! Men jagar dem han i hela serien? *utan för mycket spoil! Och är allt i andra säsongen verklighetsbaserad?
Bra bra! Då har man att göra någon helg framöver då!Utan att säga för mycket så är även andra säsongen verklighetsbaserad, den tar vid direkt där första säsongen slutar.
Dagens ungdom... The Deep är riktigt bra! Vackert filmad i vackra miljöer med Jacqueline Bisset Men man får ta den för vad den är, det är en fantastisk dykfilm.Kollar på The Deep just nu. Shit vilken kass film
Rolex figurerar dock, liksom (enligt Watches in movies) Seiko och lite annat.
Glöm inte "Le Grand Bleu"!Varför ska det vara så svårt att göra bra dykfilmer?
Lite samma sak där, bra dykning & foto, mindre bra allt annat. Jag såg nyligen om den och den har inte åldrats särskilt väl.Glöm inte "Le Grand Bleu"!
Haha, kan väl bara beredd att hålla med dig en del där...Lite samma sak där, bra dykning & foto, mindre bra allt annat. Jag såg nyligen om den och den har inte åldrats särskilt väl.
HahahSåg några avsnitt av The Blacklist och skådade denna klocka, förstår inte riktigt vad som hände här..
Haha ett tappert försök till ingen produktplacering..Såg några avsnitt av The Blacklist och skådade denna klocka, förstår inte riktigt vad som hände här..
Zenith El Primero RainbowNågon som vet vilken klocka Furio i The Sopranos har på sig här?
Någon som vet vilken klocka Furio i The Sopranos har på sig här?
Zenith El Primero Rainbow
Tack pojkar! Grymt cool klocka!Zenith El Primero Rainbow..
Jäkligt ballt i sånt fall! Lite roligare än om någon kostymör valt ut den.Vill minnas att jag läst någonstans att det var Federico Castelluccio (Furio) själv som ville ha den klockan i serien.