Precis vad jag tänkte på när jag såg filmen! Att det var en SubC alltså, blev lite irriteradOysterquartz i The Big Short?
Har inte Steve carell en SubC? Den fanns väl inte då...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis vad jag tänkte på när jag såg filmen! Att det var en SubC alltså, blev lite irriteradOysterquartz i The Big Short?
Har inte Steve carell en SubC? Den fanns väl inte då...
Det finns en kul bakgrundshistoria om Louis CK's Submariner:Louis C.K.: Live at the Beacon Theater på Netflix.
Marathon plöjde hela första säsongen. Jäkligt bra serie!Hugh Laurie kör IWC i The Night Manager, för övrigt en riktigt bra serie.
Tänkte på den när jag såg den sist, är definitivt inte äkta. Kvartsare dessutom... I en film som utspelar sig på 50-talet! HahaSitter å kollar på LA konfidentiellt.
Exley har en rolex. Är det en riktig ref??
Finns en hel del klockor i den serien. Mycket guld så klart. Men inte bara.Narcos säsong 2 har många bra klockor, börjar med 16618:
Omega, Grimsby
Ari har flera APs i serien, både RO och ROO. På bilden har han det senare men referens får någon mer påläst än jag upplysa om.
AP väl?
Har aldrig sett honom med ROO?Ari har flera APs i serien, både RO och ROO. På bilden har han det senare men referens får någon mer påläst än jag upplysa om.
Snyggt! Härligt att se! Gillar scenen när han får en AP utav nfl gubbarna väl? Och sen blir skit sur!Ari har flera APs i serien, både RO och ROO. På bilden har han det senare men referens får någon mer påläst än jag upplysa om.