Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har det med tråden att göra?Undviker alltid att ha på mig finare klockor utomlands, många bekanta som har fått sina stulna
Själv undviker jag alltid att ha på mig finare klockor utomhus. Sker mycket skit utomhus.Undviker alltid att ha på mig finare klockor utomlands, många bekanta som har fått sina stulna
Tillgång till köp- och sälj-delen antar jagVad har det med tråden att göra?
Och för att hålla topic så anlände jag ön igår. Breitlingbutiken i New Market är stängd, Kounakis har som sagts inte längre Cartier och Omega. Jag ska snart ta en promenad längs Soucrates och se om Hublot och Chopard finns kvar.
Turligen kan gubben själv hålla låda, annars hade det varit tristÄr själv på ön, det ekade högt i butiken hos Rolex!![]()
Turligen kan gubben själv hålla låda, annars hade det varit trist
Jo, jag undviker butiken, både för det skrala utbudet och för den uttjatade storyn men även för gubbens överdrivna rökande, kvävningsdöden är överhängandeHåller med, dock har man hört den storyn ett par gånger av honom![]()
Jo, jag undviker butiken, både för det skrala utbudet och för den uttjatade storyn men även för gubbens överdrivna rökande, kvävningsdöden är överhängande
Inte vad jag sågNågra Panerai?
Bara inomhus ?Själv undviker jag alltid att ha på mig finare klockor utomhus. Sker mycket skit utomhus.
Du tror det är värre utomlands?Undviker alltid att ha på mig finare klockor utomlands, många bekanta som har fått sina stulna
Du tror det är värre utomlands?