Den där var inte så tokighttp://www.longislandwatch.com/Seiko_SNKM97_Watch_p/snkm97.htm
Gillar denna. 144 dollar. Förra gången jag sökte den var den slut. Ser ett den är i lager igen, kan bli en sådan i helgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var inte så tokighttp://www.longislandwatch.com/Seiko_SNKM97_Watch_p/snkm97.htm
Gillar denna. 144 dollar. Förra gången jag sökte den var den slut. Ser ett den är i lager igen, kan bli en sådan i helgen.
Inte min kopp te allsOm du kan tänka dig att köra din budget x20 så får du en bronzo
![]()
Helt ok att posta utanför budget trevligt att se vad som finns dock så är det som ryms inom budget mer intressantVerkar vara ok att posta utanför budget. Denna kanske faller TS i smaken![]()
Eller någon av dessa
![]()
![]()
Utom budget. Men bästa gröna
![]()
Jag gillar både grönt och blått
![]()
Verkar vara ok att posta utanför budget. Denna kanske faller TS i smaken![]()
Eller någon av dessa
![]()
![]()
Schyssta! Då köper jag bägge för 10k?Jag gillar både grönt och blått
![]()
Lugn nu, trådstartaren har första tjingSchyssta! Då köper jag bägge för 10k?![]()
Om du slänger med en PP, javisst!Schyssta! Då köper jag bägge för 10k?![]()
Hehe, njae...!Om du slänger med en PP, javisst!
Hittade min för långt under budget
![]()
Vad är det för nått då??
Den här var ju sjukt fin!Tjena
Det är en Seiko Lord Matic ifrån 1974
Mäter 36mm om jag inte missminner mig och urverket är ett 5606 (Day-date(kanji-hjul)med hack/wind)
![]()
![]()
![]()
Tackar!Den här var ju sjukt fin!
Lååååångt utom budget har du @Af Sjodahl 's underbara Day Datesnygg som stryk är den !
Fast den är ju inte till salu vad jag vet förstås, hursomhelst den är fin och kanske kan fungera som inspirationskälla. Lycka till![]()
Jag tycker det är roligt att (när det passar sig) framhäva andra forummedlemmars klockor på ett positivt sättHaha...du kan det där med att presentera en Mr ISLAND, nej den är inte till salu än iaf, men man skall aldrig säga aldrig allt går att köpa för rätt pengar, dock inte 10 papperinos tyvärr. Men jag håller med dig att den inte är ful som stryk iaf, GULD och grönt gör sig bra ihop!
Får väl göra som vissa andra, jag bjuder på några bilder trots att den är utanför budgeten!
På länk.
![]()
Och på läder.
![]()
Och för att hålla sig inom budget så har du denna.
![]()
eller denna.
![]()
Kanske denna.
![]()