Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tråden är 1.5 år gammal och den lyckas ändå kickas igång, hoppas OP fann sin gröna tavla till slut och att andra kan få inspirationDenna platsar lätt
![]()
Jag tror att @Crentus vann tråden! Inte bara var han den som var först med att inse att TS kanske efter 18 månader har hunnit fundera igenom vad som är bäst för honom. Han levererade också svaret på den yttersta frågan om livet, universum och vilken klocka med grön tavla som är den ultimata (det sägs att Douglas Adams pressades av bokförlaget att ta bort detta med "vilken klocka med grön tavla som är den ultimata" och ersätta det med "allting" för att tilltala en bredare publik.)Tråden är 1.5 år gammal och den lyckas ändå kickas igång, hoppas OP fann sin gröna tavla till slut och att andra kan få inspirationMitt bidrag:
![]()
DDn kostar väl inte mindre än en hulk@Affe har du missat denna tråd??
Nu är jag nog inte med?DDn kostar väl inte mindre än en hulk
Legendarisk bump, men kärleken till gröna urtavlor lever vidare som @M.L. förevisar så välBra bump av en ett och ett halvt år gammal tråd![]()
Läs förstainlägget.Nu är jag nog inte med?![]()
Ah...nu är jag medLäs förstainlägget.
Även om det nu är gammalt.
Sen kan jag erkänna att jag inte har riktig koll på DD-priser eftersom den aldrig intresserat mig fullt ut.
Helt plötsligt bara står man där med handflatorna mot himmeln och vrålar hallelulija! Vilken text, vilket engagemang, vilken klockaJag tror att @Crentus vann tråden! Inte bara var han den som var först med att inse att TS kanske efter 18 månader har hunnit fundera igenom vad som är bäst för honom. Han levererade också svaret på den yttersta frågan om livet, universum och vilken klocka med grön tavla som är den ultimata (det sägs att Douglas Adams pressades av bokförlaget att ta bort detta med "vilken klocka med grön tavla som är den ultimata" och ersätta det med "allting" för att tilltala en bredare publik.)Svaret är alltid Zodiac, alltid!
Hjälper till med lite bildinspiration för er som är lite sega på att förstå sanningen på en lite högre nivå.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Affe har du missat denna tråd??
Jo jag blev informerad om detTydligen, men min DD ligger väl lite högre i pris än vad TS va ute efter
!
Eller en mickrodykare från Nethuns..........
![]()
Det var den första jag tänkte på när jag läste rubriken
Den var fin den!Det var den första jag tänkte på när jag läste rubriken
Vad var det där för DJ tavla?