• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor och Pistoler

fseriksson

Breitling
Vart ska detta sluta? Knivar, pistoler, pennor.... Funderar på att starta en "Visa din klocka och osthyvel"-tråd

Jag är på! (tur att sambon inte såg mig när jag tog bilderna)

IMAG0089_1.jpg
IMAG0091_1.jpg
 
Senast ändrad:

Laurentius

Cartier
Ska jag vara ärlig så förstår jag inte riktigt varför en del jagar upp sig över den här tråden. Är man inte intresserad av pistoler eller annat, då är det väl bara att låta bli just den tråden? Om jag skulle stöta på en tråd som tex handlar om Klockor och Dvärghamstrar så anser jag det vara bättre att bara ge fan i tråden än att tjoa om att tråden ska stängas!
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Tönthetsfaktorn är ju stor som en ballong här :D:D Tråden är nästan så töntig att den blir charmig och får ett berättigande därav men.......nä
 

fseriksson

Breitling
Lite dåligt tryck på texten och väldigt matt handtag. Fake ? Har du lite närbilder i bättre ljus ?

Tokfake. Kolla gjutskarven på handtaget!

Okej, den är kanske inte helt legit men jag lovar att alla mina andra är 100% äkta. Köpte den bara för att se om mina kompisar kunde ske skillnad på den och en äkta och de kunde de inte, vilket innebär att detta på något sätt är okej.

Nä men skämt åsido så blir jag ganska förbannad när jag läser dessa anklagelser. Det är en äkta Sveico, med den originella Sweden-gravyren, jag använt som vardagsbeater under en längre period!! :rage::rage:

Bevis:
IMAG0096.jpg
IMAG0097.jpg
IMAG0098.jpg
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Okej, den är kanske inte helt legit men jag lovar att alla mina andra är 100% äkta. Köpte den bara för att se om mina kompisar kunde ske skillnad på den och en äkta och de kunde de inte, vilket innebär att detta på något sätt är okej.

Nä men skämt åsido så blir jag ganska förbannad när jag läser dessa anklagelser. Det är en äkta Sveico, med den originella Sweden-gravyren, jag använt som vardagsbeater under en längre period!! :rage::rage:

Bevis:
IMAG0096.jpg
IMAG0097.jpg
IMAG0098.jpg
Haha på första...

Men lite seriöst så älskar jag Sveico - sjukt vra patina och skarpa kanter på din!
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
Okej, den är kanske inte helt legit men jag lovar att alla mina andra är 100% äkta. Köpte den bara för att se om mina kompisar kunde ske skillnad på den och en äkta och de kunde de inte, vilket innebär att detta på något sätt är okej.

Nä men skämt åsido så blir jag ganska förbannad när jag läser dessa anklagelser. Det är en äkta Sveico, med den originella Sweden-gravyren, jag använt som vardagsbeater under en längre period!! :rage::rage:

Bevis:
IMAG0096.jpg
IMAG0097.jpg
IMAG0098.jpg
En hyvel värdig en greve... (förlåt)
 
Topp