• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor på Nato

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Bumpar lite liv I tråden. Är det nån som testat Zuludivers Octopod? Är det att lösa ett problem som inte finns eller kan det vara nåt vettigt?

Prylnörden i mig tänker att ett viklås till nato/mn känns grymt nödvändigt. 😁

Bilder stulna från Zuludiver.


zuludiver_octopod_key_features_1600x.jpg


ZUL-HKS-Z-NATO-Green-LS-Buckle-2-feature.jpg
Ser jäkla grymt ut. Jag kan nog tänka mig en gemensam beställning och dela på frakt/importkostnader etc.. 🙂
 

LeManiac

Panerai
2-Faktor
Bumpar lite liv I tråden. Är det nån som testat Zuludivers Octopod? Är det att lösa ett problem som inte finns eller kan det vara nåt vettigt?

Prylnörden i mig tänker att ett viklås till nato/mn känns grymt nödvändigt. 😁

Bilder stulna från Zuludiver.


zuludiver_octopod_key_features_1600x.jpg


ZUL-HKS-Z-NATO-Green-LS-Buckle-2-feature.jpg
Skulle vara intressant att höra hur den lösningen funkar, men jag är skeptisk. Kanske med ett rätt tjockt och stelt band i typ canvas?
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Skulle vara intressant att höra hur den lösningen funkar, men jag är skeptisk. Kanske med ett rätt tjockt och stelt band i typ canvas?

Man kan köpa ett "kit" med 5 band och viklåset. Allt går köpa separat också. Finns nåt klipp/recension på Youtube.

Får se om nån KS:are har lösningen och kan inflika.
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Bumpar lite liv I tråden. Är det nån som testat Zuludivers Octopod? Är det att lösa ett problem som inte finns eller kan det vara nåt vettigt?

Prylnörden i mig tänker att ett viklås till nato/mn känns grymt nödvändigt. 😁

Bilder stulna från Zuludiver.


zuludiver_octopod_key_features_1600x.jpg


ZUL-HKS-Z-NATO-Green-LS-Buckle-2-feature.jpg
@Nilzén Hade du Octopod? Hur upplever du kvaliteten, är det att rekommendera? Lite småsugen att beställa.
 
Topp