Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen, med lite muta i vitguld och diamant så var (och är det lungt)
//
Det som stör henne mest för tillfället är att jag sitter på forum en del
Den enda kommentar min fru fällt är att hon tycker guldklockor signalerar fåfänga/fjollighet. Men vad göra? Man blir ju lite fjollig med åren
GOD JUL
+1!Tvinga är ju ett starkt ord. Men som någon skrev i en annan tråd: "happy wife, happy life". Så man försöker ju känna av läget...
You had me at hallo!Är jag ledig och hon gissar vad jag gör så säger hon. Du kollar på klockor eller hur.
Jag har inte råd att köpa massa klockor nu vid bröllop och flytt utomlands, men vi är överens att om vi har råd får jag köpa vad jag vill för klockor. När hon är färdig med sin Phd så får jag välja en klocka så får jag den eftersom jag stöttat henne och uppmuntrat henne.
Hon har börjat bli riktigt klockintresserad själv vilket är riktigt kul. Tyvärr vill hon ha Rolex. Så tänkte köpa en DD till henne.
Hon gillade även blå sub i helguld, men jag har inte råd med det nu.
Skickat från min LG-P500 via Tapatalk 2
Hon gillar mina klockor men har uttryckt en stark önskan om att "avbryt planerna på guldklocka till sommaren, det är inte fresh!"
Håller med din fru. Jag tappar all respekt och attraktion om jag ser en man med en guldklocka.![]()
Den enda som skulle kunna komma undan med en guldklocka och hedern i behåll är någon 85-årig gammal krösus i Monaco kanske.
![]()
God jul vänner!![]()
Så du säger alltså att du attraheras av 85 åriga gubbar?
Drick inge mer ikväll!Kvinnor kommer och går men en bra klocka vara för alltid![]()