• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockor utan Box och cert

Rutten människosyn den snubben verkar ha....
Tyvär har jag fått det verifierat då min svåger skypade den här obehagliga tomten. Obefintlig människosyn och vi som klocknördar förstår inte att en klocka bara är ett dött föremål som visar tiden. Han ansåg dock att den fick folk att hålla käften!
Usch!:(
Jag tänker inte ändra min inställning, vare sig till honom eller våra fantastiska klockor!

Tyvär har jag fått det verifierat då min svåger skypade den här obehagliga tomten. Obefintlig människosyn och vi som klocknördar förstår inte att en klocka bara är ett dött föremål som visar tiden. Han ansåg dock att den fick folk att hålla käften!
Usch!:(
Jag tänker inte ändra min inställning, vare sig till honom eller våra fantastiska klockor!

Tror tyvärr det finns ganska många som anser sig vara bättre än andra! Tråkigt beteende men karma kommer ordna upp den saken ;)

Tillbaka
Topp