Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Breguet med tubbe?Utlovas en dyrgrip
![]()
Förutspådde du detta?Nu fattas det bara att @Philippe Stern ska köra vädret med femdygnsprognosen.
Ja, de klämmer verkligen in ALLT före. Och sen är väl inslaget förmodligen, som du sa, pinsamt kort.Vad trött man blir! Nu har jag däremot väntat så jäkla länge att jag lika gärna kan vänta lite till.
Sitter o väntar jag med, snacka om att dom drar ut på detVad trött man blir! Nu har jag däremot väntat så jäkla länge att jag lika gärna kan vänta lite till.
Såg ut som så va? Antingen det eller en sån där carousel..Breguet med tubbe?
Svaret kommer nuBreguet med tubbe?
Ja!Förutspådde du detta?
Det känns som att klocktrenden de ska prata om hinner ändras innan inslaget kommer igång.
Vem filmar? Någon redbullad prao med en potatis?
Perfekt, bra gubbe!Fan va han pratar snabbt
Kunde de inte ens säga vad Pihlblad hade för klocka ...?Fan.. lite besviken kanske
Raket-yonsson.Breguet med tubbe?
Han sa det för några timmar sedan, när de först vouchade för repotaget.Kunde de inte ens säga vad Pihlblad hade för klocka ...?
Sjukt snabbRaket-yonsson.![]()