• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockprat på tv4.

Kul med klockor på TV men tyvärr går programmet inte alls på djupet (som förväntat).
IMG_1231.JPG

Var väl ok reportage.......några riktigt fina dinkor..........och klassikerna....minus några, sub tex.....

Tack för ditt givande inlägg om klockinslaget!
Varför göra reklam om ett bolag som så uppenbart brister i allt med arbetsmiljö, och chefer som är så pengakåta att all vett, sans och moral dräneras. Det är dessutom Bonniers som äger detta skräpföretag - jag hoppas Steffo som jag verkligen uppskattar lämnar så fort som möjligt...

Senast ändrad:
Varför göra reklam om ett bolag som så uppenbart brister i allt med arbetsmiljö, och chefer som är så pengakåta att all vett, sans och moral dräneras. Det är dessutom Bonniers som äger detta skräpföretag - jag hoppas Steffo som jag verkligen uppskasttar lämnar så fort som möjligt...
Som vanligt rullar du in i en tråd med åsikter om allt annat än det tråden handlar om. Är smått obegripligt att du återkommande har den dåliga smaken att sabotera träd på tråd. Jag är en snäll själ så jag förutsätter att du inte gör det på rent jävelskap utan helt enkelt inte har, ska vi kalla det ”kapaciteten” att greppa vad trådar handlar om.
Då jag - och uppenbart flera med mig - tycker att det beteendet är lite tröttsamt har jag ett par tips.
1. Läs inte bara rubriken. Den kan vara missvisande.
2. Om du läser trådstartarens första inlägg kommer du lättare greppa vad tråden handlar om.
Lycka till med framtida inlägg!

Varför göra reklam om ett bolag som så uppenbart brister i allt med arbetsmiljö, och chefer som är så pengakåta att all vett, sans och moral dräneras. Det är dessutom Bonniers som äger detta skräpföretag - jag hoppas Steffo som jag verkligen uppskattar lämnar så fort som möjligt...
Nu tror jag faktiskt att du skämtar med oss aprillo?

Som vanligt rullar du in i en tråd med åsikter om allt annat än det tråden handlar om. Är smått obegripligt att du återkommande har den dåliga smaken att sabotera träd på tråd. Jag är en snäll själ så jag förutsätter att du inte gör det på rent jävelskap utan helt enkelt inte har, ska vi kalla det ”kapaciteten” att greppa vad trådar handlar om.
Då jag - och uppenbart flera med mig - tycker att det beteendet är lite tröttsamt har jag ett par tips.
1. Läs inte bara rubriken. Den kan vara missvisande.
2. Om du läser trådstartarens första inlägg kommer du lättare greppa vad tråden handlar om.
Lycka till med framtida inlägg!
Ernst-&-Martin.jpg

Tillbaka
Topp