Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Såg ut som en Omega, men swischade förbi rätt snabbt och många såna där trogen-tjänst-klockor ser ju väldigt lika ut.Han sa det i för några timmar sedan, när de först vouchade för repotaget.
Morfars gamla omega seamaster om jag inte minns fel.
Ja, han var duktig och gjorde nog det bästa av tiden han fick. Hoppas de får positiv respons så att de gör ett längre inslag/program utanför Nyhetsmorgon.Äh, det var väl ok ändå. Gillar Arrsjö. Synd bara att han får så lite tid att han måste stressa igenom allt.
*Farfar var det tydligenTack. Såg ut som en Omega, men swischade förbi rätt snabbt och många såna där trogen-tjänst-klockor ser ju väldigt lika ut.
Nu har jag inte sett inslaget (och TV4 Play vill inte jobba riktigt) men var det något i stil med Boom Watches du syftar på?Det lilla settet som man kunde bygga upp sina egna klockor med? Vart hittar man det?![]()
Mmm... blev en ”slip” där i stressenPanerai Italienskt klädmärke![]()
Panerai Italienskt klädmärke![]()
Ser ut att vara detNu har jag inte sett inslaget (och TV4 Play vill inte jobba riktigt) men var det något i stil med Boom Watches du syftar på?
http://www.boomwatches.com/se/
Ja det var nog dessa som visades.Nu har jag inte sett inslaget (och TV4 Play vill inte jobba riktigt) men var det något i stil med Boom Watches du syftar på?
Man såg inte riktigt, men något i den stilen var det.Nu har jag inte sett inslaget (och TV4 Play vill inte jobba riktigt) men var det något i stil med Boom Watches du syftar på?
Kändes som att hela inslaget var en praktvurpaBlev nog en liten tankevurpa där.
Är det en Monaco på handen?Utlovas en dyrgrip
![]()
TV4 har jag valt att inte se på varken i play eller i gammel-tv sedan lång tid. Jag tycker de representerar allt det jag inte står för och borde förpassas till en plats på kompostbotten.![]()
breguet tourbillon, mer vet jag inte.. inte riktigt min kopp med te.Är det en Monaco på handen?
Tror det går bättre för Tv4 om de bjuder en bloggerska till istället för att föra "reportage" om klockor.
Men då missar du ju Hem till gården, Bonde söker fru och en massa andra kvalitetsprogram.TV4 har jag valt att inte se på varken i play eller i gammel-tv sedan lång tid. Jag tycker de representerar allt det jag inte står för och borde förpassas till en plats på kompostbotten.![]()
Varför göra reklam om ett bolag som så uppenbart brister i allt med arbetsmiljö, och chefer som är så pengakåta att all vett, sans och moral dräneras. Det är dessutom Bonniers som äger detta skräpföretag - jag hoppas Steffo som jag verkligen uppskattar lämnar så fort som möjligt...Tack för ditt givande inlägg om klockinslaget!
Mycket fin men betald av svenska skattebetalare.Väljer att se det positiva. Sådana här inslag, även om de känns stressade, lockar garanterat folk till träsket. Heja TV4!
Och ja, Jan Emanuels guld-Patek var TUNG!
Som vanligt rullar du in i en tråd med åsikter om allt annat än det tråden handlar om. Är smått obegripligt att du återkommande har den dåliga smaken att sabotera träd på tråd. Jag är en snäll själ så jag förutsätter att du inte gör det på rent jävelskap utan helt enkelt inte har, ska vi kalla det ”kapaciteten” att greppa vad trådar handlar om.Varför göra reklam om ett bolag som så uppenbart brister i allt med arbetsmiljö, och chefer som är så pengakåta att all vett, sans och moral dräneras. Det är dessutom Bonniers som äger detta skräpföretag - jag hoppas Steffo som jag verkligen uppskasttar lämnar så fort som möjligt...
Nu tror jag faktiskt att du skämtar med oss aprillo?Varför göra reklam om ett bolag som så uppenbart brister i allt med arbetsmiljö, och chefer som är så pengakåta att all vett, sans och moral dräneras. Det är dessutom Bonniers som äger detta skräpföretag - jag hoppas Steffo som jag verkligen uppskattar lämnar så fort som möjligt...
Som vanligt rullar du in i en tråd med åsikter om allt annat än det tråden handlar om. Är smått obegripligt att du återkommande har den dåliga smaken att sabotera träd på tråd. Jag är en snäll själ så jag förutsätter att du inte gör det på rent jävelskap utan helt enkelt inte har, ska vi kalla det ”kapaciteten” att greppa vad trådar handlar om.
Då jag - och uppenbart flera med mig - tycker att det beteendet är lite tröttsamt har jag ett par tips.
1. Läs inte bara rubriken. Den kan vara missvisande.
2. Om du läser trådstartarens första inlägg kommer du lättare greppa vad tråden handlar om.
Lycka till med framtida inlägg!