• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockrån mot butik i Kalmar

Oli

Omega
2-Faktor
Om tråden ligger fel så är det bara att ta bort den :)
Men är det någon som vet något om rånet mot en klockbutik i Kalmar nu på lunch?
Vilken butik var det som blev rånad?
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Hoppas de bara hann rycka med sig något från de billiga skåpen! Annars lär det väl ploppa upp lite Råläx till pangpris på blocket/tratten vilken minut som helst..
 

Icaras

Rolex
Det ser ju inte direkt ut till att vara några proffsrånare direkt o_O

För övrigt så är det Omega och Breitling som säljs i butiken.
 

paradis

Audemars
Fasen mitt i stan . Björkegrens ur ligger mitt på en gågata . Snacka om fräcka rånare .
Vad ska du säga om dom som rånade Bergströms i Malmö, mitt under Festivalen för några år sen. Ägaren gick ut en sväng, in kommer 2 ( minns inte) rånare ock tömmer affären på Rolex,mm tror det var senare på eftermiddag , 10000000000 mänskor utanför. Ingen såg något.Efter det så säkrades affären till vad den är idag. Lite svårare nu.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Min favorithandlare.. Har varit inne några gånger och alltid fått bra service. De tillät till och med mina hundar in i butiken, bär just nu en klocka därifrån.

Väldigt tråkigt, men som skrivits ovan, dessa personer är garanterat ute eller på väg ut ur landet nu så jag hoppas att färjeterminalerna har fått signalement..
 
Hörde precis på lokalnyheterna...var som de har som sagt främst Beijing och Omega inne. Trist som fasen! Brukar alltid vara bra service av ägaren där.
 

JohnDoe

Rolex
Om de skulle åka fast är straffen låga eftersom det enligt svensk modell är "samhällets fel" att de tvingas råna. De får säkert bidrag för gå till psykolog och tala ut om sin dåliga barndom.
 
Topp