Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väl mest breitling och omega där va?Hoppas de bara hann rycka med sig något från de billiga skåpen! Annars lär det väl ploppa upp lite Råläx till pangpris på blocket/tratten vilken minut som helst..
Hoppas de bara hann rycka med sig något från de billiga skåpen! Annars lär det väl ploppa upp lite Råläx till pangpris på blocket/tratten vilken minut som helst..
Aldrig varit inne fysiskt. Enligt hemsidan ska det finnas Rolex, IWC bl.a. Men har som sagt ingen aning om det endast är beställningarÄr väl mest breitling och omega där va?
Ioförsig sant.. har man tur så är det idioter som inte tänker det steget.Säljs utomlands.
Vad ska du säga om dom som rånade Bergströms i Malmö, mitt under Festivalen för några år sen. Ägaren gick ut en sväng, in kommer 2 ( minns inte) rånare ock tömmer affären på Rolex,mm tror det var senare på eftermiddag , 10000000000 mänskor utanför. Ingen såg något.Efter det så säkrades affären till vad den är idag. Lite svårare nu.Fasen mitt i stan . Björkegrens ur ligger mitt på en gågata . Snacka om fräcka rånare .
Hörde precis på lokalnyheterna...var som de har som sagt främst Beijing och Omega inne. Trist som fasen! Brukar alltid vara bra service av ägaren där.
Haha fan autospell! Breitling är väl mer med sanningen överensstämmandeBeijing?!![]()
Från samma härad möjligenHan med brillorna såg ut som Putin, kan det vara en släkting?