.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åh, gamla tio-kronors-sedeln, där snackar vi nostalgi. Jag skulle lätt löst in tian för den lilla rabatten på vackra Helvetia Sport-dinkan, vilken annars tydligen kostade sina stadiga 308 SEK fullpris på den tiden.ASU klockreklam. Allers februari 1967.
Jackie Stewart är chef som vanligt: Why do I own a Rolex: Because they gave me one.
Rolex Datejust Day-Date Jackie Stewart Joe Weatherly NASCAR Le Mésoscaphe Auguste Piccard Jacques Piccard
Vet ni var man kan köpa lite sådana här som tavelprintar?
Något särskillt märke? Jag snyggade till ett gäng gamla annonser för cirka ett år sedan som jag kan printa. Upp till 61x91cm (Stor IKEA ram). Fixar gärna till fler.Vet ni var man kan köpa lite sådana här som tavelprintar?
Ska kika på vad jag behöver!Något särskillt märke? Jag snyggade till ett gäng gamla annonser för cirka ett år sedan som jag kan printa. Upp till 61x91cm (Stor IKEA ram). Fixar gärna till fler.
Har egen storformatsskrivare och printar på fint 200g Hahnemühle papper. Kanske lägger upp en säljtråd om fler skulle vara intresserade. /Smygreklam
Vet att det finns ytterligare någon annan här på forumet som säljer prints.