• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockreklam, tidskrifter och broschyrer.

Pictor

Audemars
Vi kämpar för att KS ”riksarkiv” ska bli Europas bästa.... vi hänger på efter förmåga. Många tack till alla som berikar oss med klockor som man kan dregla över. För att inte tala om alla dåtida priser, calibrar, typnummer, artiklar m.m.
 
Senast ändrad:

Pictor

Audemars
E659EAF5-C211-499E-A01F-C26FAE540CA4.jpeg
Corum. Sent 80tal?
 

repertoire

Cartier
2-Faktor
Vet ni var man kan köpa lite sådana här som tavelprintar?
Något särskillt märke? Jag snyggade till ett gäng gamla annonser för cirka ett år sedan som jag kan printa. Upp till 61x91cm (Stor IKEA ram). Fixar gärna till fler.
Har egen storformatsskrivare och printar på fint 200g Hahnemühle papper. Kanske lägger upp en säljtråd om fler skulle vara intresserade. /Smygreklam
Vet att det finns ytterligare någon annan här på forumet som säljer prints.
 
Senast ändrad:

Script

Cartier
Något särskillt märke? Jag snyggade till ett gäng gamla annonser för cirka ett år sedan som jag kan printa. Upp till 61x91cm (Stor IKEA ram). Fixar gärna till fler.
Har egen storformatsskrivare och printar på fint 200g Hahnemühle papper. Kanske lägger upp en säljtråd om fler skulle vara intresserade. /Smygreklam
Vet att det finns ytterligare någon annan här på forumet som säljer prints.
Ska kika på vad jag behöver!
 
Topp