Är väl ett G&F som någon här lekte runt med på lite olika ur?Är det möjligen någon som vet vad det eleganta stålarmbandet har för ref/heter/kallas? Så jag kan leta upp ett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är väl ett G&F som någon här lekte runt med på lite olika ur?Är det möjligen någon som vet vad det eleganta stålarmbandet har för ref/heter/kallas? Så jag kan leta upp ett
Hmmm det visste jag inte. Tack!Är väl ett G&F som någon här lekte runt med på lite olika ur?
Meh jag skrev ju det till dig igår! Övertala @grodslukarenx att strippa hans ds från sitt!Är det möjligen någon som vet vad det eleganta stålarmbandet har för ref/heter/kallas? Så jag kan leta upp ett
Aha trodde den texten var avsedd till ngn annan... Det smattrar så jävla mkt i tråden...Meh jag skrev ju det till dig igår! Övertala @grodslukarenx att strippa hans ds från sitt!
HahahaAha trodde den texten var avsedd till ngn annan... Det smattrar så jävla mkt i tråden...
@grodslukarenx sälj din trötta Tissotlänk till mig
Minns den annonsen, såg den i Paris Match. Vacker länk bla. Och M1 .... mums!
Snajdig! Notera det väl valda typsnittet som lirar väl med boetten
Snajdig! Notera det väl valda typsnittet som lirar väl med boetten
Minns den annonsen, såg den i Paris Match. Vacker länk bla. Och M1 .... mums!
Tar en till EternaSnajdig! Notera det väl valda typsnittet som lirar väl med boetten
Glöm inte nipplarna!
Scubapro i guld och med chronometer klassning. Blir inte mycket tyngre än så. Kraftigt habegär
Trevligt, här kan tankdiggarna få lite Omegaref.Seamaster och diverse tanks