• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockrum...

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Inte alls en tråkig samling, hade inte tvekat att bygga till det om man skulle renovera sin enorma lägenhet eller villa lite sådär. Men det ska ju vara en hemlig plats. :D
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag har två feeeta walk-in-closet och ena används inte. Tanken var tidigare att göra något liknande detta.

heineken-walking-fridge-ad-560x315.jpg


Nu funderar jag allvarligt på att göra ett klockrum kombinerat med något. Vore hur ball som helst.
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Jag hade alltid varit försenad pga beslutsångesten varje morgon när det gäller att välja EN klocka ur den samlingen..
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Blev i ärlighetens namn lite besviken på rummet. Kändes snarare som ett rum med klockor än ett klockrum. Tycker att det hade kunnat göras mer "spektakulärt" utan att för den delen bli för mycket.

Klockorna kan jag dock inte klaga på.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Ett rum med solbrillor vore nåt, speciellt i november i Sverige :)

får jag möjlighet till ett rum att ha en MC i i framtiden är jag nöjd (Garage)
 

Hazmania

Omega
Coolt. Håller med tidigare talare om lönndörr. Borde vara enkelt att bygga bokhyllor framför dörren in till rummet och ha någon enkel mekanism som öppnar den.
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Shit va grymt!
Hade jag haft utrymmet så vore ju en lönndör till en Mancave grymt.
Men den skulle nog behöva vara större än resterande del av lyan då man skulle vilja få plats med så mycket. ;)
 

filthywatch

Cartier
Gör en rejäl bump av den här tråden då jag vill ha lite inspiration till ett "klockrum" eller egen mancave med klockor och annat trevligt som hör till. Inspiration på hur man kan förvara klockorna på ett shysst sätt osv. Fyll gärna på med bilder hur ni har det och ideér så vore jag tacksam.
 
Topp