• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockrum...

Ja det hade ju varit optimalt och jävligt coolt. Men nu tänkte jag inte gå så overkill utan tänkte mig ett rum/hörna med shysst förvaring som "lyfter" fram klockorna med tillhörande belysning osv
Beror på värde på klockorna. Att ha hela sin värdefulla samling samlad på ett och samma ställe är förödande om man skulle råka ut för inbrott eller liknande. Tyvärr lever vi i en värld där jag anser att det är en risk inte värd att ta.

Men jag gillar idén att ha en liten hörna där man kan hålla saker till sin hobby så som böcker, vertktyg etc :)

Bra dump ändå! Jag gillar biblioteket skarpt med. Inget större fan av böcker och läsning men gillar bibliotek, det är något med lugnet som jag går igång på. Sedan om man nu har det där rummet så man kan slå sig ner med en god whisky och bara bläddra lite i diverse kataloger så vore det inte helt fel :)

Tillbaka
Topp