• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnack 2.0

Ja jävlar vilken resa!!! Känns som igår det var nån som ringde och sa..”Tjena! Du kan du kolla in på det här och säga vad du tycker? Det är en grej vi funderat på ett tag”...
Inget har varit sig likt sen den inloggningen!!!:)
Stort tack för det @Denke !! Stort tack även till @daviden och @Ministern för det jobb ni lagt ner och alla roliga stunder. Nu kan ni ju släppa fasaden och bete Er som oss andra Klocksnackare..:)
@hook och @leben lycka till och vi ses på barrikaderna !!!

Stort tack för allt jobb som ni lagt ned! Intresserade mig för klockor när jag skulle fylla 40 och varit medlem i 2 år nu vilket resulterat att från ingen klocka gå till fem (5) klockor och en på till på väg i posten! Är övertygad om att de ”nya” kommer att göra detta forum lika bra och bättre!

Stort tack till 1.0. Ni har gjort ett fantastiskt jobb. (låter bli att tagga då era notiser nog redan jobbar övertid :D)

Ska bli spännande att se vad 2.0 kan tänkas komma med

Tack för det ni skapat @Denke @daviden @Ministern och ett stort jäkla lycka till @leben @hook

Tänkte att även denna tråd behöver en klockbild....
image.jpg

höjd bild;)

Senast ändrad:
Vad ska man säga, tusen tack för allt! Vilket fantastiskt jobb ni gjort @Denke @Ministern @daviden
Detta forum har blivit lite som ett andra hem och det är tack vare er möjligheten att lära känna en hel hög med andra likasinnade underbara personer/personligheter runt om i detta avlånga land öppnat sig som man säkert aldrig hade kommit i kontakt med annars. Tack!
Önskar nu er, @hook & @leben all lycka till i fortsättningen. Kör hårt!

Stort tack till er. @daviden @Ministern @Denke
Knappt så att ett tack räcker, hängt med ett hyfsat bra tag, men mest som silent observerver. Men oj vad timmar jag har spenderat här och satan vad jag lärt mig nya saker.
Att kunna samla så många människor med samma sjukdom på samma plats så ofta är inte många som lyckats med.
@hook @leben - kul att ni tar över. Ser med glädje fram emot nästa version.

Oj, blev det en sån kväll, känslan av vemod. Ni är de enda sen Stenmarks tid som fått arbetsplatser att stanna. Ett stort tack, minns det roliga! Nu är det samma känsla som när Easy Rider tog slut 1969.

Tillbaka
Topp