• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnack 2.0

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Stort tack till er för att ha skapat den absolut roligaste internetupplevelsen jag någonsin haft. Inte trodde jag som 19-åring när jag reggade mig här att det fanns andra därute som delade samma passion som jag, och som dessutom ville dela med sig av sin kunskap.

Med det sagt, grattis och stort lycka till @hook & @Leben , det kommer bli hur bra som helst :)
 

Brage

Omega
Är övertygad om att detta kommer leda till utveckling, och inte bara förändring.
-Man låter ju inte vem som helst vara barnvakt!

Vill tacka även passa på att tacka för er tid @Denke @daviden & @Ministern, utan er hade jag säkert varit social på fikarasten, haft tråkigt i väntan vid förseningar i trafiken, samt träffat betydligare mindre likasinnade, för att nämna några saker. Passar även på att önska lycka till @hook & @Leben.

PS, vem håller nu koll på @Philippe Stern?
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Fantastiskt arbete och engagemang, jag som många andra tackar er för gåvan ni skänkt oss!
@Denke ,@daviden & @Ministern

Ett stort lycka till inför alla nya bevåg och ett stort grattis och lycka till även riktat mot den nya ledningen @hook & @Leben Spännande att se vad detta kommer att leda till!

Riktigt starkt, inte minst av alla medlemmar som varje dag gör KS till vad det är! Vad vore man utan denna tillvaro!
 

IlGattopardo

Cartier
2-Faktor
8c9eb4569112b76033a0c2556d8d72ce1af3df6b0f923b343a9ede6c5f8dee16.jpg
 
Topp