• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnack 20.000 medlemmar

Defiant

Omega
2-Faktor
Kul! Tack för allt engagemang och alla intressanta inlägg! Klocksnack har snabbt blivit en del av vardagen och alltid ett nöje!
 

Psykel

Patek
Stort grattis, KS!
Medlem nummer 6878 här, förresten. Tre år för mig hittills. Roligt nog var att jag kom upp i 5.000 inlägg och 20.000 "likes" inom ett par dagar från mitt treårsjubileum! Det har varit tre fantastiskt trevliga, lärorika och upprörande dyra år (även fast jag bara handlar relativt billiga vintageklockor)! :D
 

Belfort

Omega
Suveränt! Men man får hoppas på att det inte urvattnar kvaliten och säkerheten på köp och säljdelen, det som jag är orolig för.
 

Swagger

Omega
Kul att 20 000 har registrerat sig genom åren. Men hur många tror ni är aktiva idag exklusive trollkonto och dubbelkonto? 5 000 st?
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Häftig utveckling. Jag har varit medlem i ett drygt år och är nr 14275, så har uppenbarligen hänt väldigt mycket senaste tiden :)
 

CCB

Cartier
2-Faktor
Häftig utveckling. Jag har varit medlem i ett drygt år och är nr 14275, så har uppenbarligen hänt väldigt mycket senaste tiden :)
Bara en fråga, hur ser man vilket nummer man har? Har helt missat detta.

Och ja, tack för ett bra forum! Bra roddat alla admin! :)
 

pederr

Cartier
Grymt skoj, speciellt för armbandsuret i en tid av digitalisering, smart watches och allt vad det är. Jag har för mig att det någon gång tidigare redovisats medlemstillströmningen över tid.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Såja! @Hook @Leben
0E4047A6-77C9-4E46-91A0-CD2199F56AA8.jpeg
 
Topp